به گزارش “ورزش سه”، موج عجیبی از مصدومیت‌ها به جان تیم رئال افتاده است و بازیکنان این تیم یکی بعد از دیگری مصدوم میشوند. به جز تیبو کورتوا و ادر میلیتائو که احتمالا کل فصل را با پارگی رباط صلیبی از دست خواهند داد، بازیکنان دیگر از جمله وینیسیوس جونیور، آردا گولر ، دنی کارواخال و در بازی خانگی امروز رئال مقابل لاس پالماس، آنتونیو رودیگر و داوید آلابا هم مصدوم شدند. باشگاه در جایگزین کردن این مدافعان که به تازگی مصدوم شدند با مشکلات جدی مواجه خواهد شد.

1931981

منابع نزدیک به باشگاه رئال خبر می دهند که براهیم دیاز هم در این بازی با مصدومیت شانه بازی کرده است. در تمرینات بازی مقابل اتلتیکو شانه این بازیکن در رفت و در این بازی هم او در درگیری با بازیکن لاس پالماس مجددا درد شدیدی را از ناحیه شانه احساس کرد و به نظر میرسد شانه‌اش مجددا در رفته باشد.

با این وجود او به بازی موثرش ادامه داد و گل پیروزی بخش و مهم رئال را به ثمر رساند تا این تیم بتواند شکست مقابل اتلتیکو را فراموش کند و با یک پله صعود در جدول به رده دوم برسد. اما باشگاه رئال مادرید احتمال دارد برای جلوگیری از بحرانی تر شدن وضعیت شانه‌اش به او استراحت بدهد و وضعیتش را بیشتر بررسی کند.