به‌ گزارش "ورزش سه"، یک طلا، ۵ نقره و ۹ برنز تا پایان روز چهارم از آنجایی‌‌ نتیجه چندان امیدوار کننده ای برای کاروان ایران نبوده که در جدول مدال ها حرف اول را تعداد طلاهای هر کشور می زند. 

ایران‌ که تا قبل از مسابقات امروز فقط یک مدال طلا توسط تیم ملی والیبال کسب کرده بود، امروز امیدهای بزرگی برای افزایش چشمگیر تعداد مدال های طلا و صعود چند پله ای در جدول مدال ها دارد. 

ووشو با ۵ فینالیست در صدر این فهرست امیدبخش قرار گرفته است. تیم‌ملی تکواندو و شمشیربازی هم از دیگر امیدهای کسب مدال در روز‌ پنجم خواهند بود.

در ادامه با اخبار لحظه به لحظه از بازی های آسیایی همراه ما باشید:


*تيراندازى

٤:٥٠: آغاز رقابت امیر جوهری‌خو، جواد فروغی و سجاد پورحسینی در مسابقات تیراندازی تپانچه ۱۰ متر مردان.


*تكواندو

٤:٥٢: مسابقات تكواندو امروز در هانگژو به پايان مى رسد، اما خبرى از حل مشكل سيستم امتيازدهى نيست. 

٤:٥٤: آناهیتا توکلی نماینده وزن مثبت 67 کیلو گرم بانوان برابر آلن کریستی فیلیپینی مقتدرانه پيروز شد. در این وزن که 11 تکواندو کار حضور دارند نماینده کشورمان یک سر و گردن بلند تر از حریف بود با ضربات متعدد سه امتیازی 9بر2 نتیجه را به نفع خود در راند اول تمام کرد.

اما در راند دوم حریف فیلیپینی به تاکتیک ضربات از دور و خطا روی آورد که 2بر0 جلو افتاد اما توکلی با زدن دو ضربه سه امتیازی به حریف در نهایت 7بر2 برنده این راند شد تا در نهایت پیروز هر دو رانده شده و در ادامه برای مسجل شدن برنزش به مصاف اوسی پو وا ازبکستانی برود.