به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی صبح امروز به وقت ایران در دیدار فینال جام یو اس اوپن آمریکا برابر هوستون دینامو به میدان رفت و با نتیجه 1-2 مقابل این تیم شکست خورد. 

آنها در این دیدار از حضور مسی و جوردی آلبا برخوردار نبودند و همین باعث شد که شرایط برای این تیم تا حد زیادی دشوار شود و بسیاری معتقد هستند که حضور این دو بازیکن می‌توانست به آنها برای فتح این جام کمک زیادی کند. 

این ستاره آرژانتینی به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در این بازی همراهی کند اما از روی سکوها در کنار هم تیمی‌هایش حضور داشت و این دیدار را از نزدیک تماشا کرد. 

1927757

مارتینو پس از پایان بازی درباره وضعیت او گفت:« او اجازه این که در زمین حضور داشته باشد را نداشت. استفاده از مسی حتی برای چند دقیقه هم خیلی ریسکی بود. او در دیدارهای لیگ که پیش روی ماست به میدان خواهد رفت اما هر بازی باید شرایط او را بر اساس آنچه تیم پزشکی به ما خواهد گرفت بررسی کنیم.»

این چهارمین بازی اینترمیامی بدون حضور مسی از زمان جذب او تا به حال بود. این بازیکن پیش از این در دو بازی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی آرژانتین غایب بود و یک دیدار را هم به دلیل مصدومیت از دست داد.