به گزارش "ورزش سه"، چه کسی تصور می کرد پس از 7 هفته از لالیگا خیرونا صدرنشین باشد؟ خوشبین‌ترین هوادار این باشگاه هم چنین چیزی را در رویایش نمی دید ولی خیرونا بالاتر از رئال و بارسا صدرنشین است.

1932136

یکی از عوامل موفقیت خیره کننده خیرونا درخشش ساوینیو است. مهاجم برزیلی 19 ساله که قرضی از تروا فرانسه به خدمت گرفته شده است. ساوینیو در هفت بازی اخیر دو گل زده و چهار پاس گل داده و میچل، مربی خیرونا، او را با وینسیوس مقایسه کرد

او فصل قبل قرضی در آیندهوون بازی می کرد ولی نتوانست در آن باشگاه بدرخشد. فصل جاری ولی برای او همه چیز متفاوت پیش رفته است.

1932138

میچل در تمجید از ساوینیو گفت: «فیلم بازی های او را که به من نشان دادند، من را جذب کرد و به نظرم رسید که بازیکن بسیار خوب و آینده داری است و همینطور هم بود. بازی هایش در جام جهانی زیر 20 ساله ها را تحت نظر گرفتیم و متقاعد شدم که در این فصل می تواند به ما کمک کند. شاید این حرفم به نظر اغراق آمیز باشد ولی پس از وینیسیوس، بازیکنی در حد و اندازه های او که توانسته باشد چشم ها را خیره کند، همین ساوینیو است. در مصاف های نفر به نفر، ساوینیو دقیقا مثل وینیسیوس است و مهارش ساده نیست. او می تواند در هر تیمی تفاوت ایجاد کند.»