به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب با دو گل لاس پالماس را شکست داد و شکست در دربی را فراموش کرد با این حال رئالی ها در این بازی مهره ارزشمند خود در دفاع یعنی داوید آلابا را از دست دادند. 

ستاره اتریشی در دقیقه 40 بازی روی  زمین نشست و گفت که دیگر نمی تواند به کار ادامه دهد. یک دقیقه بعد او جای خودش را به لوکاس واسکز داد تا رئال در ادامه کار با زوج ناچو و رودیگر در قلب دفاع به کار ادامه دهد. 

1932141

مصدومیت آلابا به نظر جدی است و او چند هفته نمی تواند رئال را همراهی کند. خبر بدتر اینکه رودیگر نیز در پایان بازی لنگ لنگان ورزشگاه را ترک کرد ولی مربی ایتالیایی رئال در مورد او گفت که به اندازه آلابا مشکلش جدی نیست و خودش تاکید کرده که به بازی شنبه برابر خیرونا خواهد رسید.

1931935

چیزی که مشخص است اینکه رئال مادرید در خط دفاع با بحران مصدومیت مواجه است و بعید نیست رودیگر را نیز در بازی های فشرده و سنگین پیش رو از دست بدهد. 

در واقع اگر رئال مهره های جایگزین با کیفیت داشت، به رودیگر در بازی با خیرونا میدان نمی داد ولی واقعیت این است که پس از مصدومیت رباط صلیبی ادر میلیتائو و مشکل اخیر آلابا، به شدت در خط دفاعی با مشکل روبه رو است و چاره ای نیست جز اینکه رودیگر هر طور شده خود را به بازی شنبه برساند. 

1932140

رئال پس از مصدومیت میلیتائو ترجیح داد مدافع جدید نخرد و حالا باید به این فکر کند که اگر رودیگر را نیز از دست بدهد، چه کسی زوج ناچو در قلب دفاع شود. رئال هفته بعد در زمین ناپولی به میدان می رود و بازی های سنگین با سویا و بارسا را کمتر از یک ماه دیگر باید برگزار کند. به نظر می رسد اگر مشکل رودیگر هم جدی باشد، کارلتو روی فرلاند مندی در قلب دفاع استفاده کند که پست تخصصی او نیست.