به گزارش "ورزش سه"، هیوستون دینامو شب گذشته در فینال جام یو اس اوپن آمریکا به مصاف اینترمیامی رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-2 شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

لیونل مسی که به دلیل مصدومیت در بازی قبلی تیمش هم غایب بود، در این دیدار هم حتی در فهرست تاتا مارتینو قرار نگرفت و از روی سکو شاهد باخت تیمش در این بازی حساس و تماشایی بود. 

اولسن پیش از بازی در نشست خبری مدعی شده بود که اطمینان دارد این ستاره آرژانتینی در این بازی به میدان خواهد رفت و مصدومیت او را به نوعی برنامه اینترمیامی می‌دانست اما این اتفاق رخ نداد. 

1932076

سرمربی تیم قهرمان پس از پایان این بازی به CBS Sports گفت: «شما نمی‌توانید همیشه بازی کاملی را در بالاترین سطح ارائه کنید. بازی با این تیم دشوار است. اگر وقتی فرصتی دارید از آن استفاده نکنید، باید منتظر بازگشت آنها باشید. 

کیفیت بازیکنان حاضر در زمین در جریان این بازی واقعا بالا بود. آنها یک یا دو بازیکن خوب خودشان مانند مسی را در ترکیب نداشتند اما این موضوع واقعا برای من مهم نیست. غیبت آنها واقعا برای من اهمیتی ندارد.»

این اولین قهرمانی هیوستون پس از سال 2018 بود و اولین قهرمانی اولسن به عنوان سرمربی این تیم بود و حالا اینترمیامی باید تمام تمرکزش را روی رقابت‌های ام ال اس و صعود به مرحله پلی‌آف بگذارد.