به گزارش "ورزش سه"، بعد از جنجال‌آفرینی انتشار دو ویدیوی تمسخر آمیز و نژادپرستانه توسط حساب کاربری رسمی باشگاه ناپولی در پلتفرم تیک تاک و سرسختی این باشگاه به عذرخواهی نکردن از ستاره تیم که نقش مهمی در کسب اسکودتو برای این باشگاه را بعد از دهه‌ها ایفا کرد، حالا این ستاره نیجریه‌ای به طور جدی به دنبال خارج شدن از تیم ناپولی است. با وجود اینکه او بعد از این وقایع در بازی بعدی تیمش حضور ثابت داشت و موفق به گلزنی هم شد، اما همه برآوردها اینگونه است که او با ناپولی به یک بن‌بست غیرقابل اصلاح رسیده است.

خبرها حاکی از آن هستند که تیم‌های اروپایی رئال مادرید، منچستر یونایتد و چلسی که همگی شروع متزلزلی در خط حمله در فصل جدید داشته‌اند، شرایط این بازیکن را برای انتقالی محتمل در ژانویه زیر نظر دارند. رئال مادرید با وجود میل به امضای قرارداد با کیلیان امباپه، بعد از ناکامی در بازی مقابل اتلتیکو ممکن است به فکر یک گزینه در دسترس برای تقویت خط حمله باشند و منچستر و چلسی هم با مصدومان و محرومان زیادی درگیر هستند. همچنین این تیم‌ها علاوه بر نیاز به تقویت تیم، جزء معدود گزینه‌هایی هستند که می‌توانند هزینه انتقال و دستمزد بالای او را بپردازند.

از طرفی خبر می‌رسد که از لیگ عربستان هم با ایجنت‌های این ستاره 24 ساله تماس گرفته شده است و آنها مصرانه در تلاشند تا او را به هم به دیگر ستاره‌های جهانی حاضر در لیگ عربستان اضافه کنند. به گفته منابع خبری نزدیک به او تاکنون تماس رسمی با این بازیکن فقط از ناحیه تیم‌های عربستانی بوده و تیم‌های اروپایی هنوز اقدام عملی برای به خدمت گرفتن او نکرده‌ذند. این بازیکن قبلا اعلام کرده بود که تمایلی به پیوستن به لیگ‌های عربی ندارد و دوست دارد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.