به گزارش "ورزش سه"، مردود شدن این گل از سوی امیر عرب براقی موجب ناراحتی شدید فرهاد مجیدی شده بود بطوریکه سرمربی تیم استقلال در پایان بازی با نساجی صحبت هایی را علیه یکی از اعضای کمیته داوران مطرح کرد و اذعان داشت اگر این گل خطا باشد مربیگری را کنار می گذارد.

حالا چند روز بعد از آرام شدن جو این بازی خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران در مورد گل آرمان رمضانی به تیم نساجی که توسط داور مردود اعلام شد، اظهار نظر می کند و می گوید: بدون هیچ گونه حب و بغضی می‌گویم که داور در این بازی با صلابت کار کرد و یکی از بهترین قضاوت‌هایش بود. آرمان رمضانی قبل از ضربه مدافع نساجی را هل داد و او هم به دروازه‌بان نساجی برخورد کرد. اگر هر آدم منصفی این صحنه را ببیند متوجه می‌شود که گل خطا بوده است. حرف‌های مجیدی در نشست خبری ناصواب بود و اگر خود او بعد از یک روز صحنه را دوباره می‌دید متوجه می‌شد که گل بازیکنش خطا بوده و این حرف‌ها را هم نمی‌زد. عرب‌براقی در این بازی قضاوت خوبی داشت. نه تنها داور در این دیدار حتی سید علی هم در دربی قضاوت خوبی انجام داد.

خداداد افشاریان هم چنین در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد کمیته داوران به خاطر اظهارات فرهاد مجیدی از سرمربی تیم استقلال به کمیته انضباطی شکایت کرده است؟ گفت: طبق روال همیشگی در کمیته داوران هر فردی که در مورد داوری‌ها صحبت‌های غیر متعارف انجام دهد گزارش آن را به کمیته انضباطی می‌دهیم. در مورد صحبت‌های مجیدی هم این کار را کرده‌ایم. حتماً کمیته انضباطی از او توضیحات می‌خواهد. هم چنین من حرف‌های غفوری را نخواندم اما صحبت‌های چند نفر دیگر از بازیکنان استقلال به دستمان رسیده که گزارش‌های آنها هم به کمیته انضباطی ارسال شده است.