به گزارش "ورزش سه"، بحران‌های الشمال با حضور سرمربی ایرانی ادامه دارد و شاگردان پویا اسبقی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر نیز در رسیدن به پیروزی ناکام بودند.

طی دیداری که در استادیوم البیت برگزار شد، ام الصلال در دقیقه 27 موفق شد دروازه حریف را باز کند. پاس اوسامه تنان در مرکز زمین، به ناصر ابراهیم رسید و او پس از طی چند متر وارد محوطه جریمه شد و به راحتی موفق شد دروازه الشمال را باز کند.

1932809

الشمال در دقایق پایانی نیمه نخست گل تساوی را به ثمر رساند. ارسال موفق عوض از سمت راست نصیب علی علوان شد و این بازیکن با شوتی پر قدرت، دروازه ام الصلال را باز کرد.

ام الصلال در نیمه دوم توانست برتری خود را تکمیل کند. اندی دلورت از سمت راست و با عبور از سد مدافع روبرویش، یک پاس زمینی را برای کنجی گوره، بازیکن اهل کوراسائو ارسال کرد و او نیز با یک بغل پا، گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

1932808

اندی دلورت تیر آخر را در ثانیه‌های پایانی بازی بر پیکر الشمال وارد کرد و از روی نقطه پنالتی، گل سوم ام الصلال را به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه سه بر یک به سود میهمان به پایان برسد.

امید ابراهیمی در این مسابقه 90 دقیقه در ترکیب الشمال حضور داشت و در دقیقه 28 یک کارت زرد دریافت کرد. با این شکست، وضعیت پویا اسبقی روی نیمکت تیم قطری در موقعیت قرمز قرار می‌گیرد چرا که الشمال در پنج هفته ابتدایی هیچ پیروزی را کسب نکرده و در رده نهم قرار دارد.

1932806