به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه شب باید به مصاف تیم شگفتی‌ساز این فصل لالیگا یعنی خیرونا برود که در صدر جدول قرار دارد. خیرونا بالاتر از رئال و بارسا قرار دارد و بدون شک کار رئال در زمین این تیم دشوار خواهد بود.

1932177

میچل، مربی خیرونا، نقش مهمی در موفقیت این فصل تیمش داشته و در نشست خبری خود از آمادگی تیمش حرف زد: «بازی بسیار پیچیده‌ای خواهد بود و ما سه جنبه را در ذهن داریم: ارائه بازی همیشگی خودمان، تقویت ذهنیت بازیکنان و توجه به نقاط ضعف رقیب. ما در مورد یکی از بهترین تیم‌های جهان صحبت می‌کنیم و باید به این فکر کنیم که چگونه با فوتبال آنها مقابله کنیم.»

1932175

میچل در مورد نکات کلیدی در بازی با رئال مادرید گفت: «رئال خیلی کارها را به خوبی انجام می‌دهد. از نظر شوت به دروازه، اول هستند. از نظر ورود به منطقه جریمه سوم و در مالکیت توپ، تیم دوم لالیگا هستند. به سختی اجازه موقعیت سازی به رقبا را می‌دهند و بیشترین دوندگی را دارند. رئال نفر به نفر بازیکنان باکیفیتی دارد. 

1928410

تجزیه و تحلیل رئال نشان می‌دهد با چه تیم سختی روبرو خواهیم شد ولی من یک رویا دارم و آن هم پیروزی و تداوم صدرنشینی است. ما ایده بسیار روشنی درباره نحوه بازی داریم و در زمین این کار را انجام خواهیم داد. اما رئال مادرید قطعا در برخی مقاطع بازی بر ما مسلط خواهد شد و باید رنج بکشیم. بسیار مهم است که در هیچ لحظه‌ای شخصیت و هویت خودمان را از دست ندهیم.»