به گزارش "ورزش سه"، تیم ایران در رقابت‌های آسیایی هانگژو عصر روز یکشنبه در مرحله یک چهارم نهایی مقابل هنگ کنگ قرار خواهد گرفت. با توجه به اینکه تیم امید ایران در مسابقات انتخابی المپیک هنگ کنگ را سه بر صفر شکست داده بود، حالا هم خیلی‌ها انتظار دارند در نبرد تکراری روز یکشنبه بار دیگر یک پیروزی برای ایران رقم بخورد.

در چنین شرایطی رضا عنایتی نگران است تا بازیکنانش هنگ کنگ را دست کم بگیرند و در روز بازی غافلگیر شوند. از این رو سرمربی ایران در مصاحبه اخیر خود به تمجید از تیم هنگ کنگ پرداخته و اعلام کرده که این تیم نسبت به بازی‌های انتخابی المپیک شرایط متفاوتی دارد.

1898008

عنایتی در این خصوص گفته است: «هُنگ کُنگ با تیمی که همه از مسابقات انتخابی المپیک به ذهن دارند، متفاوت است. همه تیم‌های حاضر در این مسابقات از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کنند و فقط دو، سه تیم با نفرات زیر 23 سال به هانگژو آمده‌اند.»

او افزود: «همه تیم‌ها بازیکنان بزرگسال و تمام ظرفیت خود را آورده‌اند. همه برای رفتن روی سکوی آسیایی تلاش می‌کنند. ما هم به جای 3 بازیکن بزرگسال، بنابر شرایط ایجاد شده نتوانستیم بیشتر از 2 بازیکن بیاوریم.»

سرمربی ایران از نقش سیدحسین حسینی کاپیتان تیمش هم در هوشیار کردن بازیکنان مقابل هُنگ‌کُنگ غافل نشد. او گفت: «از کاپیتان تیم‌مان یعنی سید حسین حسینی تشکر می‌کنم که تمام توان و انرژی خود را طبق آن چیزی که از وی در زمین انتظار داشتیم به کار گرفته است.»