به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان که به شکلی دراماتیک برابر چلسی حاصل شد، خود را مهیای بازی با سویا می کند. یک دیدار بسیار حساس برابر تیم سوم جدول که پیروزی در آن می تواند رئال را یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک تر کند. رئال با یک بازی و 12 امتیاز بیشتر از بارسا در صدر قرار دارد. تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی فردا در سانچس پیسخوان، کاسیمیرو را در اختیار ندارد.

 

آنچلوتی در نشست خبری این بازی و در مورد شرایط تیم گفت:« تیم وضعیت خوبی دارد و توانسته ایم چه بدنی و چه ذهنی ریکاوری کنیم. بازی سختی است ولی آماده ایم. سویا تیمی است که بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و یک بازی گروهی فوق العاده را نیز به نمایش می گذارند. می دانیم که به پایان فصل نزدیک می شویم و هر بازی مثل یک فینال اهمیت دارد.»

خستگی احتمالی:« سه شنبه بازی کردیم و یکشنبه شب پیش رو برابر سویا قرار می گیریم. معتقدم تیم هیچگونه خستگی ندارد و از لحاظ بدنی همه را آماده می بینم. بازی پرتنش و انرژیکی خواهد بود و برای ریکاوری، زمان مناسب در اختیار داشته ایم.»

 

لوکا مودریچ:« معتقدم او فوتبالش را در رئال تمام خواهد کرد. نمی دانم چه زمانی ولی ایده خودش و باشگاه همین است. هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد او وجود ندارد و این به اندازه کافی واضح است. مودریچ بسیار خوب از خودش مراقبت می کند و در دوران فوتبالش هرگز مصدومیت جدی و بزرگ نداشته است. این کمک زیادی کرده تا در 36 سالگی همچنان روی فرم باشد. وقتی مربی میلان بودم، با پائولو مالدینی 40 ساله قهرمان چپیونزلیگ شدیم. مالدینی افسانه فوتبال است و می توانم مودریچ را از هر نظر با او مقایسه کنم.»

وضعیت ادن هازارد:« شرایط خوبی دارد و پلاکی که اذیتش می کرد را از مچ پایش خارج کرده اند. تحت نظر پزشکان است و باید به خوبی ریکاوری کند.»

اظهارنظرهای اخیر کاسانو(زیر نظر آنچلوتی بازیکنان پیشرفت نمی کنند و تیم او زیبا بازی نمی کند) و ژاوی(بارسا دشوارترین باشگاه برای مربیگری است چون باید ضمن ارائه بازی زیبا برنده شد):« در مورد کاسانو چه باید گفت؟ همه او را می شناسیم. او هم خوب مرا می شناسد. پاسخی برای کاسانو ندارم. 

 

ژاوی؟ یک سوال دارم؛ بازی زیبا یعنی چه؟ از نظر من یعنی با و بدون توپ خوب باشید. ممکن است یک تیم خیلی عالی دفاع کند ولی به معنای ارائه بازی زیبا نیست اگر نتواند به خوبی نیز حمله کند و برعکس. فوتبال یعنی حمله و دفاع و اگر تیمی در یکی ضعف داشته باشد، فوتبال خوب و زیبایی بازی نمی کند. این ایده من از فوتبال است و کسی نمی تواند تغییرش بدهد. برای مثال اتلتیکو برابر سیتی در بازی رفت عالی دفاع کرد ولی سپس می توانید بخش حمله این تیم را زیر سوال ببرید. در نهایت هر کسی نظر خودش را دارد ولی معتقدم مربیگری حرفه دشواری است و هدایت هر باشگاهی، سختی خاص خودش را دارد. در هر تیمی باید انتظارات متفاوتی را برآورده کنید. بردن جام ها، زیبا بازی کردن، جلوگیری از سقوط و..... مربیگری اصلا کار ساده ای نیست. نمی دانم هدایت چه باشگاهی دشوارترین است ولی مربیگری شغلی است که دوستش داریم؛ در غیر این صورت کار دیگری انجام می دادیم

اعتراض کروس به تعویض و جو رختکن:« این جنبه ای است که باید آن را در نظر بگیرم و ارزیابی کنم. آرامش بازیکنان خیلی مهم است و برای این کار وقت می گذارم. اتفاقی که روز بازی با چلسی و هنگام تعویض تونی کروس افتاد، مرا ناراحت نکرد. او از من به عنوان مربی تیم عصبانی شد و نیازی به صحبت با او حس نکردم. ما به صورت همدیگر نگاه کردیم و همه چیز تمام شد. من هیچ مشکلی با کروس ندارم زیرا او علاوه بر اینکه یک ورزشکار بزرگ است، یک انسان سطح بالاست. نیازی نیست با او صحبت کنم یا توضیح بخواهم. همه چیز بعد از بازی تمام شد.»