به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید برخلاف تصورات، کار دشواری برای پیروزی در زمین تیم شگفتی ساز فصل نداشت و با سه گل خیرونا را مغلوب کرد. در دقایق پایانی که رئال کار را تمام کرده بود، یک تکل بی مورد و بسیار خشن از ناچو باعث شد تا هم او با کارت قرمز اخراج شود و هم برای لحظاتی جو بین بازیکنان دو تیم پرتنش شود.

1933804
1933805

میچل، مربی موفق خیرونا، در مورد آن اتفاق گفت: «واقعا غیر قابل درک بود به خصوص اگر به دقیقه بازی و نتیجه دقت کنید. حتی خود کارلو آنچلوتی در پایان بازی به رختکن ما آمد و عذرخواهی کرد. او به من گفت درک نمی کند چرا ناچو آن خطا را مرتکب شد. متاسفانه من ندیدم ناچو به رختکن بیاید و بگوید از این بابت متاسف است. نمی دانم او به پورتو برای عذرخواهی زنگ زده یا خیر. واقعا تکل غیر طبیعی و عجیبی بود.»

1933806

میچل در مورد بازی گفت: «10 دقیقه اول خوب بودیم ولی پاس استثنایی بلینگام به خوسلو و گل اول رئال ما را شوکه کرد و 20 دقیقه در بازی گم شدیم تا گل دوم را هم دریافت کنیم. برابر رئال شاید بتوانید یک یا دو روز خوب داشته باشید ولی این تیم با بازیکنانی که دارد و خلاقیت های فردی و نمایش تیمی موفقش، شایسته برد بود. به خصوص پاس بلینگام همه چیز را برای ما خراب کرد. 

رئال تیمی باتجربه است و تقریبا تمام سال به هر سه روز یک بازی عادت دارند. ما خسته بودیم و شاید اشتباه کردم به همان ترکیب همیشگی اعتماد کردم. احتمالا باید بازیکنان تازه نفس‌تری را به زمین می فرستادم. با این حال اصلا هیچ گلایه‌ای از تیم ندارم و به بازیکنانم افتخار می کنم.»