سرمربی رئال مادرید می گوید هافبک کروات این تیم فوتبالش را در سانتیاگو برنابئو به پایان می رساند.

کارلو آنچلوتی می گوید از کیفیت ادر میلیتائو متعجب شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، از هفته سی و دوم مسابقات لالیگا، رئال مادرید مقابل سویا قرار خواهد گرفت. به همین خاطر کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. صحبت های این مربی را در ادامه می خوانید:

شرایط رئال

شرایط خوبی داریم و آماده ایم تا مقابل تیمی قدرتمند از نظر فردی و ذهنی قرار بگیریم.

خستگی رئال به خاطر بازی در لیگ قهرمانان

حالمان خوب است و می خواهیم با قدرت ظاهر شویم زیرا چنین مسابقاتی به این موضوع نیاز دارد. زمان کافی برای ریکاوری داشتیم.

مودریچ

او قرار است فوتبالش را اینجا به پایان برساند. ایده همه همین است. او بازیکنی است که مصدومیت سنگین نداشته و به خوبی از خودش مراقبت می کند. می توانم از نظر کیفیت، جدیت و درک فوتبالش او را با مالدینی مقایسه کنم. آنها اسطوره های فوتبال هستند.

هازارد

حال او خوب است. چیزی که او را آزار می داد را درآوردند. نمی توانست به این شکل ادامه دهد. البته نیاز به ریکاوری دارد.

صحبت های ژاوی و کاسانو

همه کاسانو را می شناسیم. جوابی برای او ندارم. در مورد ژاوی هم باید بگویم هر تیمی مشکلاتی دارد و نمی دانم کدام تیم بیشترین مشکل را دارد.

وینیسیوس توبیاس

او را به تازگی جذب کرده ایم و کیفیت خوبی دارد. مدافعی کناری است که انرژی زیادی دارد و سریع یاد می گیرد. برای آینده روی او حساب کرده ایم.

شرایط تیم در این مقطع ار فصل

شرایط بسیار خوبی داریم. مصدومانی داریم اما در مجموع خوب هستیم و این را در بازی های اخیر نشان داده ایم. برخی از بازیکنان کمک خوبی به ما کرده اند اما تیم بعد از بازی ها به خوبی ریکاوری می کند. با شرایطی خوب به پایان فصل نزدیک می شویم.

خشم کروس بابت تعویض

باید این موضوع را بررسی کنم. اتفاقی که کروس رقم زد مرا ناراحت نکرد چون از تیم ناراحت بودم نه یک شخص. هیچ مشکلی با او ندارم. تونی کیفیت بالایی دارد. نیازی نیست در مورد او حرف بزنیم. همه چیز همان جا تمام شد.

میلیتائو

او را نمی شناختم و کیفیت او مرا سورپرایز کرد. فصل خوبی را سپری می کند اما جا برای پیشرفت دارد. سطح فیزیکی او خوب است و در تک به تک ها قوی است. او می تواند در شرایط دفاعی پیشرفت کند. خیلی روی قدرت بدنی اش اتکا می کند.

دیدار با سویا

باید برنده شویم. همه تیم ها منتظر تقابل با من هستند و لیگ هنوز در جریان است. هر بازی برایمان مثل یک تله می ماند. سویا می خواهد در جمع 4 تیم برتر باشد و بازی سختی داریم. برایم اهمیتی ندارد در مورد ما چه می گویند. به جنگیدن تا پایان کار و قهرمانی فکر می کنم. حقیقت این است. 

کاماوینگا

او کاری را که انتظار داریم انجام می دهد و در حال پیشرفت کردن است. اعتماد به نفس و شخصیت بالایی دارد و انرژی زیادی به خط هافبک می دهد. او در بازی مقابل چلسی و پاری سن ژرمن تغییر را رقم زد.