به گزارش "ورزش سه"، خطای ناچو روی بازیکن خیرونا در جریان پیروزی 0-3 رئال مادرید برابر این تیم واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت. 

کاپیتان رئال مادرید پس از این خطا و با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شد و حالا منتظر تصمیم کمیته انضباطی است که ممکن است او را از چهار تا دوازده جلسه از همراهی این تیم محروم کند که خبر بسیار بدی برای کارلو آنچلوتی است. 

این مربی ایتالیایی پس از پایان بازی نزد سرمربی خیرونا رفت و از او به خاطر این خطا عذرخواهی کرد. فلورنتینو پرز هم تماسی با پورتو، بازیکن مصدوم، گرفت تا از او به خاطر این اتفاق دلجویی کند. 

حالا تصاویر منتشر شده از دوربین‌های مووی استار پلاس واکنش بلینگام را که در زمان این خطا در زمین نبود و روی نیمکت نشسته بود نشان داده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. 

1934306

صورت او به خوبی نشانگر این است که متوجه شدت خطا شده و از تصمیمی که کاپیتان رئال گرفته تعجب کرده است. هرچند حواس سایر بازیکنان به او نبود و در نهایت این ستاره انگلیس به دیگر بازیکنان حاضر روی نیمکت گفت:« ناچو خیلی تند رفت.»

ظاهرا همه بازیکنان رئال با این موضوع موافق بودند که وقتی این تیم با سه گل از حریف پیش بود، لازم نبود چنین خطایی انجام شود و ناچو می‌توانست به پورتو اجازه عبور بدهد اما این اتفاق رخ نداد تا کابوس این تیم در خط دفاعی بیش از پیش جدی شود.