به گزارش "ورزش سه"، فردا ناپولی در ورزشگاه دیگو مارادونا میزبان رئال مادرید خواهد بود. هر دو تیم بازی اول خود در دور گروهی را برده اند و به نوعی این بازی در تعیین صدرنشین نهایی گروه اهمیت بالایی دارد.

1934432

جیووانی دی‌لورنزو، کاپیتان ناپولی، در نشست خبری بازی فردا گفت: «این مسابقه ای خواهد بود که باید در آن خوب بازی کنیم و ببریم نه اینکه تسلیم رئال شویم و باج بدهیم. رئال مادرید قهرمانی های زیادی دارد و لیگ قهرمانان خانه آنهاست، اما ما آماده ایم و در خانه بازی می کنیم. فردا ورزشگاه پر خواهد بود و ما تلاش خواهیم کرد بازی را برنده شویم. من مطمئن هستم که آنها نیز ما را تیم بزرگی می دانند. حضور در این بازی واقعا هیجان انگیز خواهد بود.»

دی‌لورنزو و چالش بازی مقابل وینیسیوس: «ما در مورد ستاره ای صحبت می کنیم که علی‌رغم سن کمش بلافاصله برای رئال مادرید تبدیل به بازیکنی تعیین کننده شد. ما باید روی او و همچنین دیگر ستاره های رئال خوب تمرکز کنیم چون بسیار خطرناکند. می دانیم که وقتی توپ را در اختیار داریم باید بازی خودمان را تحمیل کنیم و وقتی توپ از دست می دهیم باید تلاش کنیم آن را به دست بیاوریم تا کاری کنیم بازی برایشان سخت شود.»

دی‌لورنزو در مورد ویکتور اوسیمن هم صحبت کرد: «هیچ چیز برای ما تغییر نکرده و رابطه او با تیم و نگرش و تمایلش برای گذاشتن حداکثر توان در زمین مثل قبل است. این را می توان وقتی در میدان است کاملا مشاهده کرد. او همیشه در دسترس و آماده است. ما می دانیم که اوسیمن بازیکن بزرگی است و مانند بقیه برابر رئال مادرید تمام تلاشش را می کند تا باعث موفقیت و پیروزی تیم شود.»