به گزارش "ورزش سه"، در چند روز گذشته باشگاه ناپولی در تنشی غیرمنتظره با مهاجم خود ویکتور اوسیمن درگیر شده است اما آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس ناپولی، امروز اعلام کرد که جنجال‌ها به پایان رسیده و اوسیمن هیچ مشکلی با باشگاه و مدیریتش ندارد.

ماجرا از زمانی آغاز شد که حساب رسمی باشگاه ناپولی در پلتفرم تیک‌تاک ویودیویی منتشر کرد که نسبت به ویکتور اوسیمن محتوایی تمسخرآمیز داشت. اوسیمن پیش از این ویدیو در بازی ناپولی و بولونیا یک ضربه پنالتی را از دست داده بود و حساب تیک‌تاک باشگاه به خاطر این پنالتی با او شوخی‌ای کرده بود که عصبانیت اوسیمن را به دنبال داشت.

1934533

اوسیمن از این اقدام آنقدر خشمگین بود که مدیر برنامه‌هایش رسما ناپولی را تهدید به شکایت و اقدام قانونی کرد. همچنین تصاویری از اوسیمن منتشر شد که نشان می‌داد او در زمان ورود به باشگاه از دست دادن با برخی هم‌تیمی‌هایش خودداری می‌کند.

ناپولی در نهایت برای راضی کردن ستاره گلزن خود دست به کار شد و بعد از حذف آن پست جنجالی اعلام کرد هدف باشگاه هرگز آزار و اذیت بازیکنش نبوده است. ناپولی همچنین اعلام کرد کسانی که مسئول انتشار آن ویدیو بوده‌اند را اخراج کرده است.

1934534

آئورلیو دی‌لورنتیس در آستانه بازی تیمش با رئال مادرید در لیگ قهرمانان که فردا برگزار می‌شود بیانیه‌ای منتشر و پایان جنجال‌ها را اعلام کرد.

در بیانیه رئیس ناپولی آمده است:" در ناپولی هیچ چیز تغییر نکرده؛ رابطه اوسیمن با تیم و رفتار همیشگی او یعنی تلاش برای تیم تا آخرین نفس کوچکترین تغییری نداشته است. ما در بازی‌های اخیر این را دیدیم. اوسیمن همیشه آماده است و در خدمت تیم به میدان رفته و تلاش خواهد کرد. ویکتور اوسیمن بازیکنی است بزرگ و مثل دیگر بازیکنان ناپولی در بازی مقابل رئال مادرید با همه وجود تلاش خواهد کرد".