به گزارش "ورزش سه"، رفته رفته به پايان بازى هاى آسيايى هانگژو نزديک می شویم و کاروان ایران بیش از‌ پیش نیاز به درخشش ستاره های خود دارد. 

شاید بیش‌ از همه در روز‌ دهم مسابقات چشم ها به دیواره سنگنوردی باشد؛ جایی که رضا علیپور‌‌ برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به مصاف‌ رقبایش می رود. 

تیم های بسکتبال، واترپلو و کبدی برای رسیدن‌ به مراحل بالاتر رقابت می‌کنند و در رشته هایی همچون تیروکمان، شیرجه و شطرنج هم نماینده خواهیم داشت. 

تا پایان روز نهم ایران با ۵ طلا، ۱۴ نقره و ۱۵ برنز در رده یازدهم قرار گرفته بود. 

در ادامه با اخبار لحظه به لحظه از روز دهم بازی های آسیایی همراه ما باشید:


* تیروکمان

۵:۲۳: مسابقات تير و كمان نوزدهمين دوره بازي هاي آسيايي امروز با برگزاري ديدارهاي مرحله يک چهار بخش انفرادي كامپوند و ريكرو پيگيري شد. 

۵:۲۴: گيسا بايبوردي تنها نماينده ايران در اين بخش از مسابقات بود که برای صعود به مرحله نیمه نهایی کامپوند انفرادی بانوان با «سی سو» حریف کره ای خود رقابت کرد. وی در این رقابت با نتیجه ۱۴۸ به ۱۴۴ شکست خورد و از صعود بازماند.

۵:۳۱: با شکست و حذف گیسا بایبوردی، پرونده کمانداران ایران در بخش انفرادی بازی های آسیایی به پایان رسید.


*قایقرانی

۵:۴۱: آخرین روز از مسابقات قایقرانی آب‌های آرام بازی‌های آسیایی امروز با برگزاری ۶ ماده در حال برگزاری است.

۵:۴۳: در نخستین رویداد امروز، رقابت‌های کانوی یک‌نفره ۲۰۰ متر برگزارشد و طی آن هیوا افضلی نماینده کشورمان که نخستین حضورش در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کند در رقابت با حریفانی از چین، تایلند، قزاقستان، ازبکستان، ویتنام، کره، ژاپن و اندونزی با ثبت زمان ۴۹.۸۹۸ در جایگاه ششم ایستاد. در این رقابت چین، تایلند، قزاقستان اول تا سوم شدند.

1934866