به گزارش ورزش سه، تیم ملی امید با شکست مقابل هنگ کنگ از مسابقات آسیایی هانگژو حذف شد و صبح امروز به ایران بازگشت.

رضا عنایتی سرمربی تیم ملی امید برای دقایقی به گفتگو با خبرنگاران پرداخت اما تاکید داشت که در آینده طی نشستی به گفتگو کامل و دوطرفه نسبت به شرایط و موضوعات مختلف پرداخته شود.

ویدئو: 312505

عنایتی در ابتدای صحبت‌های خود عنوان کرد: من به احترام شما خبرنگاران که در اینجا حضور پیدا کردید آمدم مقابل دوربین اما خواهش میکنم حرف‌های کلی را در شرایط بهتر انجام دهیم.

خبرنگار ورزش سه با اشاره به صحبت‌های عنایتی در کنفرانس خبری  پیش از شروع مسابقات که اعلام کرد با توجه به حذف از انتخابی المپیک بهتر است به هانگژو نرویم گفت: نمی‌خواهم صحبت‌های چالشی انجام دهم، من طی روزهای آتی مفصل صحبت خواهم کرد.

سرمربی تیم ملی امید درخصوص مهم‌ترین دلیل نتیجه نگرفتن این تیم عنوان کرد: باید ببینیم منظور شما از نتیجه نگرفتن چیست؟ من خیلی دلایل دارم که نتیجه گرفته‌ام، شما هم دلایلی دارید که من نتیجه نگرفته ام، باید در زمان مناسب بنشینیم و صحبت کنیم و همدیگر را به چالش بکشیم.

رضا عنایتی در پاسخ به انتقادات سرمربیان نسبت به تعطیلی لیگ واکنش نشان داد و گفت: من نبودم و اخبار را دنبال نکردم اما بسیاری از تیم ها لیگ‌هایشان را تعطیل کرده اند و با تمام قوا به مسابقات آمدند.

عنایتی در پاسخ به این سوال که لیگ عربستان در حال برگزاری است گفت: عربستان 8، 9 ماه است که در اردو است، ازبکستان هم با ۴، ۵ اردو خیلی خوب به مسابقات آمد، آنها شرایطشان با ما فرق میکند و برنامه ریزی که برای تیم امیدشان دارند مشخص است.

سرمربی تیم ملی امید درمورد خالی شدن لیست تیم در بازی آخر و آینده نگری که صورت نگرفت گفت: شما خیلی عجله دارید که جواب سوال‌هایتان را بگیرید، ما لیست 50 نفره‌ای ارسال کرده بودیم که در آن زمان یاسین سلمانی به پرسپولیس نرفته بود، در آن زمان بازیکنان نقل و انتقالاتی انجام نداده بودند و ما شرایط انتخاب بازیکنانمان عجیب غریب بود، به ما یک لیست 50 نفره دادند تا از بین آنها انتخاب کنیم، من 5 بازیکن از آلومینیوم انتخاب کردم که به نساجی پیوستند و به دلیل حضور نساجی در لیگ قهرمانان آسیا نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

عنایتی در ادامه اظهار داشت: من خوشحال نیستم از اتفاقی که افتاد، روز بد فوتبالی وجود داشت و در این مسابقه هر آنچه زدیم به گل نرفت و از لحاظ فوتبالی از آن روزهایی بود که هرچه زدیم به گل تبدیل نشد.

وی درمورد اینکه آیا همکاری‌اش با تیم امید را ادامه می‌دهد، عنوان کرد: باید بنشینیم صحبت کنیم.