به گزارش "ورزش سه"، با پایان دور سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، هر چهار نماینده عربستان توانستند در گروه‌های خود صدرنشین شوند و در تنها گروهی که نماینده‌ای از کشور میزبان حضور ندارد، الغرافه صدرنشینی را از آن خود کرده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز ترکیب منتخب هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب را اعلام کرد که طی آن 6 بازیکن از دو تیم الهلال و التعاون در ترکیب بهترین‌های این هفته قرار گرفته‌اند.

تیم فوتبال التعاون به لطف اخراج زودهنگام عزت الله پورقاز توانست 80 دقیقه با یک یار بیشتر مقابل سپاهان بازی کند و این مسئله زمینه ساز پیروزی 3 بر صفر تیم عربستانی شد. الهلال نیز در یک بازی برتر با یک گل از سد استقلال تاجیکستان عبور کرد و با اقتدار و کسب 9 امتیاز، در صدر جدول گروه خود ایستاد.

در ترکیب منتخب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، سه مدافع التعاون به نام‌های یزید البکر، نواف الصبحی و کریستیان لوینداما حضور دارند. همچنین یاسر الشهرانی به‌همراه محمد کنو و گوستاوو کوئلار نیز از الهلال در جمع 11 نفر برتر قرار گرفته اند.

حسن حمزه سنگربان شباب الاهلی، برنارد دوارته بازیکن الشارجه، ادمیلسون جونیور وینگر الدحیل، آندره آیو مهاجم السد و سوفیان هانی بازیکن الغرافه نیز دیگر بازیکنان حاضر در ترکیب منتخب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا هستند.