به گزارش "ورزش سه"، اگرچه علی خطیر مدیرعامل استقلال در جلسه اخیر خود با جواد نکونام سرمربی آبی ها با مطرح کردن برخی سوءتفاهمات رضایت اولیه سرمربی را برای بازگشت علی سامره به تمرینات استقلال گرفت و بعد از جلسه نیز در مصاحبه خود خبر از بازگشت سرپرست آبی پوشان داد، اما سامره همچنان به تمرینات برنگشته است!

سرپرست استقلال در جریان بازی دوستانه تیمش مقابل ملوان در روز دوشنبه همراه با علی خطیر به کمپ مرحوم ناصر حجازی رفت، اما در اتفاقی جالب در کنار زمین و روی نیمکت حضور پیدا نکرد و در کنار مدیرعامل باشگاه از روی سکوها به تماشای برد آبی پوشان نشست.

از روی دیگر تمرین روز گذشته استقلالی ها با نظر نکونام تعطیل بود و بازیکنان استراحت کردند و حالا مشخص نیست علی سامره در تمرینات استقلال قبل از بازی با مس رفسنجان برمی گردد یا خیر.

موضوع جالب درباره علی سامره این است که او همراه با آبی پوشان باید روز جمعه به شهر زادگاه خود سفر کند؛ سامره که متولد رفسنجان است، در گذشته سابقه همکاری با باشگاه مس رفسنجان را نیز دارد و بی شک در چنین شرایطی برای بازی با مس انگیزه زیادی خواهد داشت.

حالا با وجود اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال خبر از برطرف شدن سوءتفاهمات میان سامره و نکونام داده، اما هیچ خبر رسمی ای درباره اینکه سامره در بازی با مس و در دیار پدری روی نیمکت آبی پوشان خواهد نشست یا خیر، منتشر نشده است.