به گزارش "ورزش سه"، گاوی، ستاره جوان بارسلونا، پله‌های ترقی را به سرعت طی کرد و نه تنها خیلی زود و در 17 سالگی به پیراهن تیم اول بارسا رسید که خیلی سریع نیز برای تیم ملی اسپانیا به میدان رفت. او حالا بازیکن ثابت بارسلونا محسوب می‌شود و از امیدهای حال و آینده آبی و اناری‌هاست.

1932713

استعداد جوان در مصاحبه با لاونگواردیا گفت: «کسی که من بیشتر از همه در بارسا تحسین می‌کنم، فرانکی دی یونگ است. ژوائو هم در شروع عالی بوده و من به این تیم در فصل جاری امیدوارم.»

گاوی در مورد شایعات جدایی دی یونگ از بارسا گفت: «وقتی گفته می‌شد که او می‌تواند برود، از لحاظ روحی ویران بود و من این را با چشم خودم می‌دیدم چقدر از رفتار باشگاه ناراحت است. البته باشگاه دو سال پیش نیاز مالی داشت و به همین دلیل قصد فروش دی یونگ را داشت ولی خوشحال شدیم که او ماندنی شد.»

گاوی در مورد الگوی خودش در فوتبال گفت: «در درجه اول اینیستا، اما همچنین ایسکو و وراتی را هم دوست داشتم.»

1932948

پست بازی در بارسا: «ژاوی خوب می‌داند که من در کجا راحت‌تر هستم، اما او همیشه به من اعتماد زیادی دارد و در هر بازی خودش تصمیم می‌گیرد که کجا بازی کنم و من سعی می‌کنم دستورات او را به خوبی در زمین پیاده کنم.

1935638

 ژاوی سعی می‌کند بازی من را بهبود ببخشد و او با من زیاد صحبت می‌کند. او همیشه بازی‌ها را آنالیز می‌کند و بعضی وقت‌ها به خودم می‌گویم، لعنتی، من چطور این کار را انجام داد؟ البته مادرم بیشتر از من عذاب می‌کشد. او همیشه به من می‌گوید که در زمین دعوا نکنم و خیلی می‌ترسد. اما در نهایت این فوتبال است.»

1920976

گاوی منچسترسیتی و حالا به خصوص بازی‌های برایتون را دنبال می‌کند: «چرا سیتی و برایتون؟ چون آنها خوب بازی می‌کنند و آنسو فاتی نیز در برایتون حضور دارد. من شرایط او را خوب می‌بینم و مطمئن هستم که او با اعتماد به نفس بالایی بازی خواهد کرد و امیدوارم به جمع ما بازگردد. ما از زمانی که در لاماسیا یکدیگر را ملاقات کردیم، با هم دوست شدیم و این دوستی هنوز ادامه دارد.»