به گزارش "ورزش سه"، پس از وقفه طولانی مدتی که ایجاد شد لیگ برتر از امروز مجدد آغاز خواهد شد و در یکی از مسابقات استقلال خوزستان میزبان پیکان خواهد بود.

پیکان و استقلال خوزستان در حالی به مصاف هم خواهند رفت که در این فصل لیگ برتر هنوز طعم پیروزی را نچشیده‌‌اند.

رویکرد استقلال خوزستان و پیکان در فصل نقل و انتقالات 2 روش کاملا مختلف بود، آبی‌های خوزستان روی تجربه بازیکنان جنوبی فوتبال ایران حساب باز کرده است و اکثر خریدهای آنها بازیکنان باتجربه و کهنه کار بودند، اما در سوی مقابل پیکان با رسول خطیبی رو به جوانگرایی آورده است و اکثر بازیکنان این تیم جوان هستند و پایین‌ترین میانگین سنی لیگ را در اختیار دارد.

در این بین وضعیت پیکانی‌ها بهتر است، آنها در 5 دیدار قبلی خود 3 تساوی و 2 شکست داشته‌اند، اما در طرف مقابل شاگردان سیروس پورموسوی 1 تساوی و 4 شکست را رقم زده‌اند، با این نتایج هر دو تیم در انتهای جدول حضور دارند و در صورت کسب 3 امتیاز کامل توسط خوزستانی‌ها احتمال فاصله گرفتن و جابه جا شدن جایگاه پیکان با استقلال خوزستان وجود دارد.

بولت پرسپولیسپیکان و استقلال خوزستان در 5 هفته ابتدایی نتایج زیر را کسب کردند:

استقلال خوزستانهفته اول: استقلال خوزستان 1-1 شمس آذر قزوین پیکان- نساجی مازندران 1-1 پیکان

هفته دوم: آلومینیوم اراک 1-0 استقلال خوزستان؛ پیکان 0-0 گل گهر سیرجان

هفته سوم: استقلال 1-0 استقلال خوزستان؛ صنعت نفت آبادان 1 - 1 پیکان

هفته چهارم: استقلال خوزستان 0-1 تراکتور؛ پیکان 1-3 سپاهان

هفته پنجم: استقلال خوزستان 1-2 ذوب آهن؛ ملوان 2-0 پیکان

استقلال خوزستان با 2 گل زده و 6 گل خورده و پیکان با 3 گل زده و 7 گل خورده وضعیت خوبی در خط دفاع و حمله ندارند و باید دید در وقفه‌ای که ایجاد شد به چه صورت نقاط ضعف تیم را ترمیم کرده‌اند.

این دیدار امروز ساعت 19:30 برگزار خواهد شد و باید منتظر ماند و دید سیروس پورموسوی و رسول خطیبی برد را در این مسابقه تجربه خواهند کرد یا یک تساوی دیگر به نتایج آنها اضافه خواهد شد.