به گزارش "ورزش سه"، بکام در سال 2003 و پس از درگیری‌هایی که با سر الکس فرگوسن در رختکن منچستریونایتد پیدا کرد تصمیم گرفت از این باشگاه جدا شود و به رئال مادرید بپیوندد. 

در آن زمان شاید کمتر کسی انتظار جدایی این ستاره انگلیسی از جمع شیاطین سرخ را داشت اما در هر حال او تصمیمش را گرفته بود و روزهای خوبی را هم در کنار بازیکنان بزرگی چون رونالدو، لوئیس فیگو و زیدان در سانتیاگو برنابئو سپری کرد. 

حالا او در مستندی که به تازگی نتفلیکس از زندگی و اتفاقات دوران فوتبالش منتشر کرده، مدعی شده است که دعوت زیدان از او برای پیوستن به رئال مادرید نقش مهمی در رخ دادن این اتفاق داشته است. 

1936071

بکام در این باره گفت: «زیدان پیش من آمد و می‌دانید که او خیلی انگلیسی صحبت نمی‌کند و زبان انگلیسی‌اش خیلی قوی نیست. در واقع او کلا زیاد اهل حرف زدن و صحبت کردن با آدم‌ها نیست. 

با این حال، زیدان به سمت من آمد. ما با یکدیگر دست دادیم و او به من گفت به رئال مادرید بیا. من شوکه شدم و با خودم گفتم آیا واقعا زیزو الان چنین حرفی به من زد؟ واقعا هنوز هم عاشق این لحظه هستم.»

زیدان پیش از آن در سال 2001 به رئال مادرید پیوسته بود و پس از دو سال با بکام هم‌بازی شد و تا سال 2006 که از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، در کنار این ستاره انگلیسی در زمین بازی کرد.