به گزارش "ورزش سه"، بازتاب گسترده ماجرای فروکش کردن بخشی از چمن ورزشگاه تازه احداث شده شهر رفسنجان و پیدایش یک قنات جدید در زیر زمینی که روی آن ورزشگاه احداث شده واکنش‌های زیادی قبل از دیدار حساس مس رفسنجان و استقلال در پی داشته است.

تصویر فروکش زمین و پیدایش قنات امروز به صورت اختصاصی در وبسایت "ورزش سه" منتشر شد؛ نکته قابل توجه در این خصوص اما اظهار نظر عجیب فردی به نام امینی‌فر بود که مدیریت اماکن ورزشی باشگاه مس رفسنجان را برعهده دارد.

این مدیر در گفت‌وگوی اخیر خود مدعی شد که تصویر منتشر شده مربوط به یک سال پیش است و پیدایش قنات در ورزشگاه جدید رفسنجان اخیرا اتفاق نیفتاده است.

1936307

این در شرایطی است که با یک مقایسه ساده میان دو تصویر می‌توان متوجه شد تصویر قنات ورزشگاه رفسنجان ربطی به سال گذشته ندارد و اخیرا اتفاق افتاده است.

تصویری که در خردادماه ۱۴۰۲ از سکوهای ورزشگاه شماره یک شهدای مس رفسنجان برداشته شده و در رسانه‌ها انتشار یافت، نشان دهنده آن است که جایگاه ویژه (VIP) ورزشگاه در آن زمان ساخته نشده بود؛ این در حالی است که در پشت تصویر مربوط به پیدایش قنات ساخته شدن جایگاه VIP ورزشگاه تازه احداث شده رفسنجان کاملا مشهود است.

این مسئله نشان می‌دهد که پیدایش قنات در زیر چمن بخشی از زمین ورزشگاه اخیرا رخ داده و ربطی به اتفاقات قبلی درباره پیدایش قنات و یا سال گذشته ندارد.

به واسطه همین اشکالات و برخی نواقص دیگری که در مجموعه شماره یک شهدای مس وجود دارد، بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما هنوز پیمانکار پروژه را به باشگاه مس رفسنجان تحویل نداده و امکان برگزاری بازی مس و استقلال در روز شنبه در این ورزشگاه نیست. حال اینکه برخی مدیران چگونه و بر چه اساسی سعی دارند اوضاع ورزشگاه جدید را خوب جلوه بدهند، مشخص نیست.