به گزارش ورزش سه، فهرستی از 31 بازیکن معرفی شده توسط مانچینی برای اردوی آماده سازی که در شهر لاووس پرتغال در ماه اکتبر آغاز می شود، به عنوان بخشی از مرحله سوم آماده سازی برای جام ملت های آسیا 2023 اعلام شد.

این لیست شامل چهار تیم دروازه بان، محمد العویس، نواف العقیدی، راغد النجار و حامد یوسف دروازه بان جوان بود و محمد الربیعی که در اردوی اخیر نیوکاسل حضور داشت، در لیست غایب است.

در خط دفاع یاسر الشهرانی، زکریا هوساوی، حسن تمبکتی، علی ال بلیهی، حسن کادظ، عبدالاله العمری، سلطان الغنام و سعود عبدالحمید حضور دارند. ناصر الدوسری و عید المولد که از تیم الاخدود می آید و برای اولین بار به جمع ملی‌پوشان می پیوندد.

علی هزازی نیز به حضور خود در لیست ادامه داد و علاوه بر محمد کنو، عبدالله المالکی، سالم الدوساری، سلمان الفرج و سامی الناجی، فیصل الغامدی نیز حضور دارند که از تیم المپیک که برای اولین بار در لیست تیم اصلی حضور دارد.

1936889

فهد المولد همچنان در لیست مانچینی حضور دارد و هیثم عسیری، عبدالرحمن قریب و ایمن یحیی نیز قرار گرفتند داشتند.

در خط حمله محمد ماران، فراس البریکان، هارون کامارا، عبدالله الحمدان و صالح الشهری قرار دارند که شهری پس از غیبت اخیر به دلیل مصدومیت به لیست بازگشتند.

عربستان در اردوی خود از 8 تا 17 اکتبر دو بازی دوستانه برگزار می کند که اولین بازی با تیم ملی نیجریه و دومین بازی دوستانه نقابل تیم ملی مالی برگزار خواهد کرد و هر دو بازی دوستانه در ورزشگاه پورتیمائو انجام می‌شود.

گفتنی است تیم ملی عربستان در گروه ششم جام ملت های آسیا 2023 با تیم های عمان، قرقیزستان و تایلند همگروه است.