به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رودیگر در بدترین زمان ممکن برای رئال مادرید مشکل‌ساز شد. این دفاع وسط آلمانی امروز در بازی رئال مقابل اوساسونا در دقیقه 40 به دلیل خطایی که روی تورو بازیکن حریف انجام داد کارت زرد گرفت و این چهارمین کارت زرد او در این فصل بود.

اگر رئال مادرید با بحرانی بزرگ در پست دفاع وسط روبرو نبود این کارت زرد احتمالا هیچ  توجهی به خود جلب نمی‌کرد اما شرایط به گونه دیگری است. شرایط رئال در این پست به قدری بحرانی است که کارلو آنچلوتی را مجبور کرده دست به تغییراتی بزرگ در سازمان دفاعی و ترکیب خط دفاعی‌اش بزند. برای مثال امروز شوامنی در این پست در کنار رودیگر بازی می‌کرد.

1937120

حالا زوج شوامنی در قلب خط دفاعی رئال با یک کارت زرد بی‌دلیل آنچلوتی را با خطری بزرگ مواجه کرده است. رئال هفته آینده در سانچس پیس‌خوان به مصاف سویا می‌رود و بازی بعدی‌اش در لالیگا بازی حساس مقابل بارسلونا، ال‌کلاسیکو است.

اگر رودیگر در بازی با سویا یک کارت زرد دریافت کند محروم شده و در ال‌کلاسیکو حضور نخواهد داشت. این می‌تواند آنچلوتی را برای سازمان دادن خط دفاعی تیمش مقابل حریف بزرگ کاتالان با مشکلی حل نشدنی مواجه کند.