به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب یک پیروزی شیرین به دست آورد و در خانه‌اش در شب درخشش جود بلینگام که دو گل به ثمر رساند و وینیسیوس جونیور که یک گل زد و یک پاس گل داد موفق شد حریفش را با پیروزی 4-0 در هم بشکند.

برنابئو در روزی که رئیس باشگاه، فلورنتینو پرز، را به دلیل بیماری در ورزشگاه نمی‌دید میزبان یکی از اسطوره‌های محبوب باشگاه بود. در میانه مسابقه برخی عکاس‌های حاضر در برنابئو موفق شدند زین‌الدین زیدان ستاره و سرمربی موفق سابق این تیم را روی سکوها شکار کنند.

1937224

زیدان در حال حاضر بدون تیم است و هدایت تیمی را بر عهده ندارد. او در بازگشت به برنابئو شاهد نمایشی کم نقص از تیم کارلو آنچلوتی و یک پیروزی 4-0 بود.

زیدان که به عنوان فوتبالیست سال‌ها در رئال درخشیده بود در ژانویه 2016 بعد از اخراج رافا بنتیز به عنوان سرمربی رئال انتخاب شد. زیدان دو دوره روی نیمکت رئال نشست. او در دوره اول تا سال 2018 هدایت سفیدپوشان را بر عهده داشت و پس از فینال چمپیونزلیگ آن سال از سمتش استعفا داد. او اما در سال 2019 به نیمکت رئال برگشت و تا سال 2021 هدایت رئال را بر عهده داشت.

زیدان در دوران مربی‌گری در رئال 11 جام به دست آورد تا یکی از پرافتخارترین مربیان این تیم باشد. فهرست قهرمانی‌های زیزو در رئال به این ترتیب است: 3 قهرمانی چمپیونزلیگ، 2 جام باشگاه‌های جهان، 2 سوپرجام اروپا، 2 قهرمانی لالیگا و 2 قهرمانی سوپرجام اسپانیا.

1937223