به گزارش "ورزش سه"، این پنجمین حضور این مدافع ایتالیایی در ترکیب باشگاه آلمانی‌اش از زمان انتقال رایگان او از یوونتوس در تابستان بود. وقتی داور به نقطه پنالتی اشاره کرد، این یک مهاجم نبود که مسئولیت زدن ضربه پنالتی را بر عهده گرفت، بلکه لئوناردو بونوچی مدافع کهنه‌کار بود.

او با اعتماد به نفس کامل و خیلی راحت توپ را به جهت مخالف دروازه‌بان فرستاد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. این بازیکن ۳۶ ساله پس از گلزنی در بازی امروز تبدیل به مسن‌ترین ایتالیایی‌ای شد که موفق شده است در بوندسلیگا گلزنی کند. بونوچی از زمان شکست ۲-۱ یوونتوس مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا در ۲ نوامبر ۲۰۲۲ در سطح باشگاهی موفق به گلزنی نشده بود و حالا پس از تقریبا یک سال پایش به گلزنی باز شد.

1937331

این پنجمین پنالتی‌ای است که بونوچی در تمام دوران حرفه‌ای خود می‌زند. دو مورد از آن‌ها بازی یووه در نوامبر ۲۰۲۱ بود که موفق شد لاتزیو را ۲-۰ شکست دهد.

از این پنج پنالتی او یک مورد را از دست داده است که توسط لوئیجی سپه، دروازه‌بان سالرنیتانا در تساوی ۲-۲ یووه مقابل این تیم در سپتامبر ۲۰۲۲ سیو شد.
با گل بونوچی، یونیون برلین ۲-۱ به برتری رسید، اما سه گل دورتموند در دقایق ۴۹-۵۴ و ۷۱ نیمه دوم نتیجه بازی را تبدیل به ۴-۲ کرد.

دورتموند با پیروزی در بازی امروز، موقتا با ۱۷ امتیاز به رده دوم صعود کرد. یونیون برلین هم با ۶ امتیاز از ۷ بازی سیزدهم است.

1937332