به گزارش "ورزش سه"، دی سی یونایتد صبح امروز به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا به مصاف نیویورک سیتی رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

اما این پیروزی برای صعود آنها به مرحله پلی آف این رقابت‌ها کافی نبود و این تیم برای چهارمین فصل متوالی نتوانست به این مرحله راه پیدا کند و پس از پایان این دیدار بود که تصمیم مهمی از سوی رونی و مدیران باشگاه اعلام شد. 

آنها رسما اعلام کنند که به توافقی مشترک برای قطع همکاری با یکدیگر دست پیدا کرده‌اند و پس از این دیدار که آخرین بازی فصل برای دی سی یونایتد بود، رونی از هدایت این تیم کناره‌گیری کرده است. 

1855903

او در جولای سال 2022 هدایت این تیم را که پیش از این در سال 2018 و 2019 برای آن بازی کرده بود برعهده گرفت و عملکرد قابل قبولی هم ارائه کرد. آنها در این فصل که رونی به صورت کامل روی نیمکت‌شان حضور داشت موفق شدند 13 امتیاز بیشتر از فصل گذشته کسب کنند. 

رونی پس از پایان این بازی به اتلتیک گفت: «الان زمان درستی برای جدایی است. من هر کاری که توانستم کردم تا بتوانم این تیم را به پلی آف برسانم. مسئله این اتفاق نیست، مسئله زمان بندی درست جدایی من است. نمی‌دانم چه اتفاقاتی در پیش است. اخبار زیادی در رسانه‌ها دیده‌ام اما هنوز هیچ برنامه مشخصی ندارم.»

پیش از این گفته شده بود که احتمالا رونی قصد دارد برای ادامه مربیگری به لیگ برتر انگلیس برگردد و باید دید که مقصد او چه باشگاهی خواهد بود.