به گزارش "ورزش سه"، یکی از خبرساز ترین چهره های استقلالی در روزهای گذشته علی سامره بوده است؛ سرپرست آبی پوشان که در  هفته های گذشته به دلیل بروز برخی اختلافات با جواد نکونام در تمرینات شرکت نمی کرد، بعد از جلسه ای که علی خطیر با سرمربی آبی پوشان داشت، زمینه برای بازگشتش مهیا شد و در نهایت با سفر به رفسنجان در بازی با مس هم روی نیمکت نشست تا حاشیه ها درباره رابطه سامره و نکونام از بین برود.

نکته قابل توجه نمایش رابطه خوب سامره و نکونام توسط آنها در رفسنجان بود؛ طی حدودا دو روز اقامت استقلالی ها در رفسنجان علی سامره مدیریت خوبی داشت و همه مسائل را تحت کنترل خود گرفت.

1937511

سرپرست استقلال در ماجرای حضور تماشاگران در ورزشگاه رفسنجان هم تلاش های زیادی انجام داد تا بتواند خواسته نکونام را اجابت کند و در نهایت هم در لحظه آخر درهای ورزشگاه رفسنجان باز شد و تماشاگران پشت درمانده وارد سکوها شدند.

جالب اینکه جشن تولدی که در پایان مسابقه برای جواد نکونام تدارک دیده شده بود هم با هماهنگی‌های علی سامره بود. سرپرست آبی پوشان شخصا اقدام به خرید کیک برای سرمربی کرد تا آبی پوشان شب خوبی را در رفسنجان سپری کنند و در عین حال سامره و نکونام نیز همدل تر از قبل به کار خود ادامه بدهند.