به گزارش ورزش سه روزهای خوب نکونام با استقلال علی رغم همه مشکلات کوچک و بزرگی که در تیم وجود داشت، ادامه دارد. او با استقلال به چهارمین برد از پنج بازی و همچنین دومین پیروزی خارج از خانه رسید.

1937523

جالب آنکه جواد نکونام برای اولین بار موفق شد مس را در رفسنجان شکست دهد. او در سه سفر قبلی خود با فولاد به رفسنجان، تنها موفق به کسب یک مساوی در بازی رفت لیگ بیست و یکم شده بود‌.

1937525
1937526

سرمربی ۴۳ ساله آبی ها در بازی برگشت لیگ بیستم و در حالی که تیمش با گل فرشاد احمدزاده تا دقایق پایانی پیش بود اما مس در دقایق ۹۰+۴ و ۹۰+۸ توسط محمدرضا سلیمانی و مهرداد آوخ دو‌گل زد و بازی را برد.

1937528

در دیدار برگشت لیگ بیست و یکم نیز دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند، محمدرضا خلعتبری برای فولاد و شاهین توکلی برای مس گلزنی کردند و در دقیقه پایانی یک پنالتی برای فولادی‌ها به دست آمد و شیمبا آن را از دست داد. در دیدار برگشت لیگ بیست و دوم نیز فولاد دو بر صفر شکست خورده بود، دیداری که پایان بخش حضور نکونام روی نیمکت فولاد در لیگ برتر بود و پس از آن تنها تیمش را در دیدار آسیایی هدایت کرد.

1937529
1937530

سرمربی کنونی آبی‌ها روز گذشته با باطل کردن طلسم رفسنجان، تیمش را به صدر رساند و در نبرد بعدی باید در ورزشگاه آزادی و حضور هوادارانش به مصاف هوادار برود.