به گزارش "ورزش‌سه"، یکی از تغییرات قابل توجه طلایی‌پوشان آبادانی در فصل جدید جدایی فرزین گروسیان بود که به ویژه در هفته‌های پایانی فصل گذشته با واکنش‌های خود نقش مهمی در بقای معجزه‌آسای نفتی‌ها داشت.

با این حال عبدالله ویسی برای بستن صنعت نفت در فصل جدید تغییراتی در اردوی تیم ایجاد کرد و یکی از این تغییرات هم جدایی گروسیان و اضافه شدن فهد طالب بود.

شب گذشته فهد طالب سنگربان نفت آبادان در مصاف با طلایی‌پوشان آبادانی بود و اصلا دیدار خوبی را پشت سر نگذاشت. در واقع اگر از گل اول بگذاریم که با ضربه سر دقیق و تماشایی رضا اسدی به تور دروازه فهد رسید، این سنگربان 28 ساله که برای اولین مرتبه جایی بیرون از عراق فوتبال بازی می‌کند، روی گل دوم و شوت آریا یوسفی واکنش خوبی نداشت. این دروازه‌بان همچنین روی گل سوم و چهارم هم واکنش‌های خوبی نداشت، تا در روزی که سپاهانی‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتند، اشتباهات این گلر عراقی به دلنشین‌تر شدن پیروزی شاگردان مورایس کمک کرده باشد.

1937554

صنعت نفت در 5 مسابقه‌ای که در لیگ برتر فصل جاری برگزار کرده، 12 گل دریافت کرده که نشان می‌دهد تیم عبدالله ویسی برخلاف روزهای پایانی فصل گذشته استحکام خوبی در خط دفاعی و دروازه ندارد.