به گزارش "ورزش سه"، جارود بوون، مهاجم تیم ملی انگلیس، قراردادی 7 ساله با وستهم امضا کرد. این بازیکن 26 ساله که در سال 2020 با قراردادی 5 ساله از هال سیتی به این تیم پیوست، مورد توجه باشگاه‌های لیورپول و نیوکسل بوده است.

بوون در 167 بازی برای وستهم 45 گل به ثمر رسانده است. گل حساس فینال لیگ کنفرانس اروپا مقابل فیورنتینا در ماه ژوئن توسط او به ثمر رسیده بود.

1937891

دیوید مویس، سرمربی وستهم، گفت: تمدید بوون "خبر خوبی برای ما" بود.

مویس اضافه کرد: او از زمانی که اینجا بوده عملکرد شگفت انگیزی داشته است. او به پیشرفت خود ادامه می‌دهد. اگر به پیشرفت به عنوان یک فرد فکر می‌کنید، او از هرفورد شروع کرد، به هال‌سیتی رفت و اکنون در لیگ برتر است و شانس حضور در تیم انگلیس را پیدا کرده است. فکر می‌کنم او از این هم بهتر شود.

1937892

بوون در فصل جاری در 9 بازی 5 بار گلزنی کرده و به اردوی تیم انگلیس برای بازی با استرالیا و ایتالیا در ماه اکتبر دعوت شده است.

بوون درمورد تمدید قراردادش گفت: من هر دقیقه از حضورم در وستهم را دوست دارم. قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا لحظه شگفت انگیزی بود، گلزنی برای کسب قهرمانی در آخرین لحظه بازی چیزی است که برای همیشه دوستش دارم. می‌خواهیم خاطرات بیشتری را با هم، برای هواداران فوق‌العاده‌مان و برای این باشگاه فوق‌العاده بسازیم.