به گزارش "ورزش‌سه"، شب گذشته سرانجام اوزونیدیس فرصت پیدا کرد تا از دو بازیکن خارجی تازه وارد به اردوی تیمش استفاده کند. تورس از ابتدا در ترکیب گل‌گهر قرار گرفته بود و میشل تی ورده که او هم مانند تورس سابقه بسیار خوبی از بازی در کشورهای دیگر دارد، از دقیقه 60 به جای مهران گلزاری وارد زمین شد، تا کادر فنی گل‌گهر نشان بدهد در ورزشگاه آزادی به دنبال کسب امتیاز و پیروزی است.

چند ثانیه پس از میشل تی ورده به زمین بود که روی ارسال مهدی ممی زاده دیگر بازیکن تعویضی گل گهر، شاگردان اوزونیدیس تا آستانه گلزنی هم پیش رفتند و در واقع گلزنی هم کردند، اما اشتباه کمک داور و داور مسابقه سبب شد تا آنها توپی که از خط دروازه رد شده بود را نبینند و به همین راحتی گل میشل بسوزد.

با تمام این‌ها میشل که در رده‌های پایه فوتبال ملی هلند به میدان رفته و در ادامه تابعیت سورینامی را پذیرفته، در اولین حضور خود بسیار امیدوار کننده ظاهر شد و اگر داور اجازه می‌داد، می‌توانست در بدو ورود شروعی رویایی را در جمع سرمه‌ای پوشان سیرجانی تجربه کند. البته که عملکرد این مهاجم نشان از روزهای خوب برای خط هجومی گل‌گهر در بازی‌های بعدی داشت.

1937984