به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد حسین‌نژاد پس از درخشش در سپاهان در چهار مسابقه این فصل لیگ برتر که دو پاس گل داد و حضور در یک دیدار لیگ قهرمانان آسیا و همچنین رقابت های تیم فوتبال امید ایران، با نظر امیر قلعه نویی به تیم ملی دعوت شده و امروز در نخستین جلسه تمرینی حضور پیدا کرد.

ویدئو: 313170

حسین نژاد در ابتدای جلسه تمرینی امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که خیلی کمکم کرد و الان در اردوی تیم ملی هستم. از آقای قلعه نویی هم بخاطر اعتمادشان به جوانان و دعوت به تیم ملی تشکر می کنم. امیدوارم بتوانم روند خوبم را در این اردو هم ادامه دهم و بتوانم برای تیم ملی موثر باشم.

او در خصوص اینکه به یکباره و در فصل جدید در فوتبال ایران معرفی شد و حالا هم به تیم ملی بزرگسالان رسیده است، ابراز کرد: خدا را شکر خیلی توانستم پیشرفت کنم. واقعا از باشگاه سپاهان هم تشکر می کنم که واقعا باشگاه خوبی است و این امکان را برای ما جوانان فراهم آورده تا پیشرفت کنیم و خودمان را نشان بدهیم. از آقای مورایس نیز بخاطر اعتمادشان به من و بازی دادن در لیگ و آسیا تشکر می کنم و امیدوارم همین روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

هافبک جوان و ملی پوش سپاهان درباره هم‌پستی بودن با بازیکنان شاخص تیم ملی ایران و شانس برای قرار گرفتن در فهرست نهایی برای جام ملت های آسیا اظهار کرد: همه این مسائل دست آقای قلعه نویی است. من تمام تلاشم را انجام می دهم تا پیشرفت کنم و روز به روز بهتر باشم و امیدوارم هرچه خیر است، اتفاق بیفتد.

حسین نژاد در مورد تغییر چهره برای حضور در اردوی تیم ملی و اینکه دستور امیر قلعه نویی بود که موهای خود را کوتاه کند، گفت: نه؛ خودم این تصمیم را گرفتم.