به گزارش "ورزش سه"، این تیم فردا شب در مرحله نیمه نهایی این مسابقات میهمان تیم آلومینیوم اراک با هدایت مهدی رحمتی خواهد بود. شاگردان قنوانی با شایستگی به این جای مسابقات رسیده اند چرا که جدا از حذف استقلال خوزستان که آن روزها با سهراب بختیاری زاده مدعی صعود به لیگ برتر بود، سه تیم لیگ برتری را هم حذف کردند. نفت مسجد سلیمان، هوادار و مس رفسنجان. اما نکته جالب این جاست که این تیم در جدول رده بندی لیگ 2 و در گروه ب با 28 امتیاز در رده هفتم قرار دارد. شانس قهرمانی این تیم با توجه به هفته‌های باقی مانده به پایان بازی ها بسیار کم است اما می تواند با صعود به رتبه دوم جدول به مرحله پلی آف صعود کند.

مسابقات لیگ 2 در دو گروه 14 تیمی برگزار می شود که در پایان تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند و در گروه ب به نظر می رسد بیشترین شانس را برای قهرمانی تیم شاهین بندرعامری با هدایت مهدی کریمیان دارد. تیم خلیج فارس ماهشهر که یک بازی معوقه در کارنامه دارد در صورت شکست شهرداری نوشهر که مربی اش محسن بنگر است 31 امتیازی می شود و به 2 امتیازی تیم دوم می رسد و آنوقت است که شانس صعود به مرحله پلی آف و در نهایت صعود به لیگ یک را پیدا می کند.

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی سه شنبه شب در استادیوم آزادی بین تیم های نساجی و تیم دسته اولی مس کرمان برگزار می شود. تیمی که این فصل با هدایت فرزاد حسین خانی تیم خوب و منسجمی نشان داده و بعد از ملوان گزینه دوم برای صعود به لیگ برتر است. این تیم در مرحله قبل جام حذفی فولاد، قهرمان سوپر جام را حذف کرده است.