به گزارش ورزش سه، این نشست خبری با حضور حسن ربیعه الکواری، مدیر اجرایی بازاریابی و ارتباطات جام ملت‌های آسیا و مهندس عبدالعزیز علی مولوی، رئیس بخش بازاریابی و ترویج گردشگری در گردشگری قطر برگزار شد.
 
حسن ربیعه الکواری ضمن استقبال از همه رسانه‌های خارجی و داخلی تاکید کرد که همه اقدامات به خوبی پیش می‌رود، به ویژه اینکه جام ملت‌های آسیا 2023 پس از میزبانی عظیم و برجسته بهترین نسخه جام جهانی 2022 قطر برگزار می‌شود.

حسن ربیعه با بیان اینکه حضور 24 تیم در این مسابقات شتاب و انتظارات زیادی را به همراه خواهد داشت و این مسابقات در کانون توجه آسیا و جهان قرار خواهد گرفت، گفت: مراسم افتتاحیه و راه اندازی مسابقات در لوسیل خواهد بود. ورزشگاه جام جهانی که دارای معنای تاریخی برای فوتبال جهان است، چرا که ورزشگاه لوسیل میزبان بازی فینال جام جهانی 2022 قطر بود.

رابعه با بیان اینکه هماهنگی مستقیم با کنفدراسیون فوتبال آسیا که صاحبان مسابقات هستند وجود دارد، خاطرنشان کرد: پنجاه و یکمین دوره مسابقات خواهد بود. در 9 ورزشگاه از جمله 7 استادیوم جام جهانی برگزار می‌شود و این امر به ویژه با یادآوری خاطرات جام جهانی، شتاب زیادی به مسابقات می‌بخشد.

1938151

بلیت‌ها فقط از طریق سایت رسمی مسابقات الکترونیکی و برای 51 مسابقه با تعداد مساوی برای دو تیم در دسترس خواهند بود، بلیت‌ها از قیمت 25 ریال شروع شود. درمسابقات نیز بسته‌هایی برای هواداران وجود خواهد داشت، مانند بلیت تک بازی و بلیت‌های بسته ویژه برای دنبال کردن یک تیم خاص، هدف این است که گزینه‌های بیشتری برای حضور در مسابقات به طرفداران داده شود.

الکواری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه انتظار می‌رود این مسابقات تعداد زیادی از هواداران را به خصوص از منطقه خاور میانه جذب کند، گفت: با وجود امکانات زیاد و مراحل ورود و خروج، این امر شتاب بیشتری خواهد بخشید. حضور برای تماشای مسابقات و خروج از کشور، یا از طرف هوادارانی که در طول مسابقات در قطر اقامت خواهند داشت، یا از طریق قطری‌ها و ساکنان، همه اینها شتاب عمومی زیادی خواهد داشت.

مهندس عبدالعزیز علی مولوی، رئیس بخش بازاریابی و ترویج گردشگری در توریسم قطر، گفت که کشور قطر از اجزای مختلف گردشگری خود برای استقبال از همه افراد به این کشور و پذیرایی از بازدیدکنندگان استفاده می‌کند. رویدادهای زیادی در طول جام ملت‌های آسیا 2023 به ویژه در ماه‌های ژانویه و فوریه 2024 برگزار می‌شود، مانند جشنواره غذا، جشنواره خرید و نمایشگاه جواهرات و ساعت قطر. علاوه بر این بسیاری از رویدادها، و تقویمی از تمام رویدادهایی که برای دوره آینده برنامه ریزی می‌کنیم وجود دارد.