به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با حیرت بابت تعدد مصدومان و درمانگاهی پر از مصدوم، به دومین وقفه بازی های ملی رسیده است.  کادر فنی تیم دست به دعا برداشته تا افرادی که هنوز سالم هستند در تیم‌های ملی خود دچار مصدومیت نشوند، در حالی که تیم پزشکی و فیزیوتراپیست‌ها با عجله تلاش می‌کنند تا زمان ریکاوری مصدومان را با توجه به تقویم سختی که بارسا پیش رو دارد، کوتاه کنند. بارسا پس از فیفادی، دو بازی سنگین برابر بیلبائو و رئال مادرید خواهد داشت.

1936173

لیست مصدومان بارسلونا هر هفته شلوغ تر می شود: ژول کنده، دی‌یونگ، رافینیا، پدری، لواندوفسکی، لامین یامال. به این ترتیب پنج بازیکن اصلی ژاوی هنوز مطمئن نیستند که آیا قرار است به دیدار مقابل تیم رئال مادرید برسند یا خیر.

پدری بازیکنی است که بیشترین شانس را برای حضور در ال کلاسیکو دارد. کسانی که به هیچ وجه نمی رسند، کنده و فرانکی دی یونگ هستند. رافینیا و لواندوفسکی نیز تا آخرین روزها وضعیتشان مشخص نیست ولی یامال قطعا به ال‌کلاسیکو خواهد رسید.

1930616

ژاوی به طور سنتی همیشه آرائوخو را به عنوان یک مدافع کناری قرار می دهد تا وینیسیوس را متوقف کند. به این ترتیب او مجبور است در ال‌کلاسیکو از زوج کریستنسن و اینیگو مارتینز در قلب دفاع استفاده کند که تاکنون کنار هم بازی نکرده اند. دست ژاوی برای این بازی خاص واقعا بسته است و باید دید او چه تدبیری خواهد اندیشید.