به گزارش "ورزش سه"، علیرضا باویه هافبک فولاد که بیشتر در جام حذفی برای تیمش به میدان رفته و ۴ بازی هم در لیگ برتر در زمین حضور داشته یکی از نفراتی است که به اردو تیم امید دعوت شد او در مورد شرایط این تیم گفت: اردوی ما از ۱۹ تا ۲۵ فروردین بود و اردو بعدی فکر می کنم اوایل خرداد است که دیگر به مسابقاتمان وصل می شود. 
او در مورد دیدار تدارکاتی با گل گهر سیرجان و اینکه اولین شکست تیم ملی در سه بازی اخیر دوستانه رقم خورد ادامه داد: در ورزشگاه آزادی با گل گهر بازی کردیم. تیم گل گهر خیلی آماده تر بود چون آن موقع که با نساجی و پرسپولیس بازی کردیم در کوران مسابقات نبودند ولی گل گهر آماده تر بود و اینکه تیم ما کامل نبود زیرا بچه های سپاهان و هم تیمی های خودم در فولاد برای مسابقات آسیایی رفته بودند ولی خدا را شکر باز هم بازی خوبی بود و اگر در موقعیت ها بیشتر دقت می کردیم شاید می توانستیم ببریم.
این بازیکن در مورد مسابقات خرداد ماه در تاشکند و اینکه به قهرمانی در مسابقات زیر ۲۳ سال امیدوار هستند یا خیر عنوان کرد: ما باید مسیرمان را برویم زیرا بعد به المپیک وصل می شود و این مسابقات می تواند برای آماده سازی خیلی خوب باشد و هم اینکه یک نوع چالش برای ما است تا آقا مهدی بازیکنان را بسنجد و هم تیمی ها همدیگر را از نظر فنی بشناسند. هر مسابقه ای باشد برای قهرمانی می رویم و باید ببینم خدا چه می خواهد؟
هافبک ملی پوش فولاد در مورد عملکرد این تیم در آسیا نظرش را اینگونه بیان کرد: تیم ما هم خدا را شکر با آقا جواد دارد روز های خوبی را پشت سر می گذارد و نتایج خوبی در نیم فصل دوم در لیگ و در آسیا گرفتیم انشاالله همین طور پیش برود تا بتوانیم از گروهمان صعود کنیم.
باویه در مورد تجربه کار با مهدوی کیا افزود: کار کردن با آقا مهدی و آقا جواد یک تجربه خیلی خاص است زیرا هر دو اسطوره های خوب این مملکت هستند. آقای مهدوی کیا از نظر دانش فوتبالی رو به جلو است چون بالاخره در آلمان تعلیم دیده و خیلی توانسته به ما کمک کند و از زمانی که با او کار کردیم دیدمان نسبت به فوتبال خیلی عوض شده است. از مردم هم می خواهم برای موفقیت تیم ملی امید دعا کنند.