به گزارش "ورزش سه"، حضور بافتیمبی گومیس در الهلال، با گلزنی های متعدد این بازیکن در لباس آبی های شهر ریاض همراه بود و در طی 147 دیدار موفق شد 107 مرتبه برای الهلال گلزنی کرده و 16 بار نیز پاس گل بدهد. او دو قهرمانی آسیا، دو قهرمانی لیگ عربستان، یک قهرمانی سوپر کاپ و یک قهرمانی جام حذفی عربستان را نیز از آن خود کرد.

با این وجود، ستاره 36 ساله سابق لیون و مارسی در زمستان سال قبل از الهلال جدا شد و به گالاتاسرای ترکیه پیوست. اما اکنون آخرین تحولات مطبوعاتی در ترکیه نیز نشان می دهد که احتمالا داستان بافتیمبی گومیس و گالاتاسرای در تابستان پیش رو به پایان برسد.

روزنامه ترکی "yeniakit" در خبری اشاره کرد که باشگاه گالاتاسرای در تابستان 2022 قصد دارد بافتیمبی گومیس ستاره فرانسوی را از لیست خود کنار بگذارد. این روزنامه  تایید کرد که گومیس پس از یک عملکرد ناامیدکننده، فصل آینده از باشگاه گالاتاسرای ترکیه کنار گذاشته خواهد شد.

این روزنامه توضیح داد که گومیس تاکنون تنها 5 گل برای گالاتاسرای به ثمر رسانده، بدون اینکه هیچ پاس گلی بدهد.

نشریه yeniakit تاکید کرد که شیر فرانسوی هرگز پاداش های مالی مندرج در قرارداد منعقد شده با کهکشانی های ترکیه را دریافت نخواهد کرد، زیرا او باید در این فصل 15 گل و 5 پاس گل به ثبت برساند.

سن بالای گومیس باعث شده تا او از دوران اوج خود به دور باشد و همین مسئله ممکن است عاملی برای جدایی او از گالاتاسرای در تابستان پیش رو باشد.