به گزارش "ورزش سه"، شایعات زیادی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته درباره علاقه باشگاه رئال مادرید به جذب دیویس که در حال حاضر پیراهن بایرن مونیخ را به تن دارد به گوش می‌رسید. 

این بازیکن در فهرست بازیکنان مورد علاقه رئال است و آنها قصد دارند در تابستان سال آینده به صورت جدی برای انتقال او به سانتیاگو برنابئو اقدام کنند و در واقع او را در اولویت‌های نقل و انتقالات‌شان قرار داده‌اند. 

بایرن مونیخ هم که از عملکرد این ستاره تیمش بسیار راضی است در نظر دارد که به زودی مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با او را آغاز کند اما اظهارات مدیر برنامه او کمی کار را برای آنها سخت کرده و باعث ناراحتی‌شان شده است. 

1888326

مدیر برنامه دیویس چند روز قبل مدعی شده بود که این بازیکن هر روز با داوید آلابا در تماس است و این دو نفر دوست دارند بار دیگر با هم بازی کنند تا نشان دهد که احتمال پیوستن او به رئال وجود دارد. 

حالا روزنامه آلمانی بیلد خبر داده که این اظهارات باعث ناراحتی و عصبانیت مدیران بایرن مونیخ شده و آنها از این که مدیر برنامه دیویس چنین اظهاراتی را به صورت علنی با رسانه‌ها مطرح کرده است خشمگین هستند. 

مدیران این باشگاه باور دارند که روند مذاکرات به زودی و به خوبی طی خواهد شد و نیازی به چنین رفتارهایی که از نظر آنها جلب نظر رئال مادرید است وجود ندارد.