به گزارش "ورزش سه"، مهدی محمدنبی در حاشیه اعزام کاروان تیم ملی فوتبال ایران به اردن برای حضور در تورنمنت چهار جانبه با حضور تیم‌های میزبان، قطر و عراق عنوان کرد: تقویم تیم ملی را با توجه به فیفا دی، بررسی انجام شده و تایید آقای قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی برنامه ریزی کردیم و تورنمنت اردن هم مسابقات خیلی خوبی است.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: در این تورنمنت، تیم ملی قطر که انگیزه زیادی برای جام ملت‌ها دارد و میزبان این رقابت‌ها است، حضور دارد و تیم ملی اردن نیز که میزبان تورنمنت پیش رو است، برنامه ریزی خاصی برای خود دارند و از سوی دیگر عراق هم تیم ملی با کیفیتی دارد.

نبی یادآور شد: نخستین بازی را روز جمعه مقابل تیم ملی اردن برگزار می‌کنیم و ان‌شاالله پس از آن فینال تورنمنت را برابر برنده دیدار تیم‌های ملی قطر و عراق خواهیم داشت.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص انتخابات هیئت فوتبال استان تهران که روز گذشته برگزار شد، ابراز کرد: ابتدا باید از آقای براتی و همکاران‌شان برای برگزاری انتخابات تشکر کنیم. انتخابات خیلی آزادی بود که یک تعداد به نفع کاندیدای مدنظرشان کناره گیری کردند و آرای مجمع با حضور ناظرین مجمع شمارش شد و آقای ماجدی به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان انتخاب شدند.

نبی در مورد اینکه این انتخابات چه تاثیری در انتخابات فدراسیون فوتبال ایران که یک سال و نیم دیگر برگزار می‌شود خواهد داشت، ابراز کرد: قاعدتا مجمع فدراسیون فوتبال بیش از 90 عضو دارد که مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مستقل هستند. رقابت در مجمع مشخص است و بستگی به آرای مجمع دارد. ما 32 هیئت فوتبال استانی داریم که بخشی از مجمع را تشکیل می‌دهند و مسیری که در سال بعد ترسیم می‌شود، برای همه افرادی که می‌خواهند در مجمع حضور پیدا کنند، باز است و با برنامه می‌توانند اقدام لازم را انجام بدهند.