به گزارش "ورزش سه"، کپا هرگز تصور نمی‌کرد که بتواند روزی شانس بازی برای رئال را به دست بیاورد. یک بار در سال 2018 او چیزی تا پیوستن به رئال فاصله نداشت ولی زین الدین زیدان مانع شد تا او در نهایت با قراردادی رکوردشکن به چلسی برود.

کپا در چلسی به عناوین مهمی نیز دست یافت اما جایگاه ثابتش را از دست داده بود. در نهایت با مصدومیت رباط صلیبی تیبو کورتوا، شانس به او رو کرد و رئال او را قرضی تا پایان فصل به خدمت گرفت. کپا در این مدت توانسته بازی‌های تقریبا خوبی برای رئال انجام دهد.

1938656

او در اردوی تیم ملی اسپانیا پاسخگوی سوالات خبرنگار آاس شد و در مورد تفاوت بازی برای رئال با تیم‌های دیگر گفت: «من در چلسی و بیلبائو بازی کرده‌ام اما واضح است که بازی در رئال با هر باشگاه دیگری متفاوت است. اینجا اگر 20 توپ را مهار کنید و یک گل بد بخورید، همه شما را قضاوت خواهند کرد. من از قبل می‌دانستم فشار بازی در رئال چقدر زیاد است و چند بار در برنابئو مقابل این تیم بازی کرده بودم اما از این بابت مشکلی نداشتم و عاشق چالش‌های جدید هستم. در رئال شما فوتبال را به شکل دیگری تجربه می‌کنید و به خصوص یک دروازه‌بان باید بسیار مراقب باشد تا اشتباه نکند.»

1938657

تو در واقع به صورت قرضی از چلسی برای رئال مادرید بازی می‌کنی اما قبلاً گفته بودی که دوست داری بمانی: «پس از اتفاقی که تابستان گذشته افتاد، نمی‌خواهم در ماه اکتبر به این فکر کنم که در ماه جولای بعد چه اتفاقی می‌افتد. اما چیزی که می‌توانم بگویم این است که بسیار خوشحالم و هرگز برای رئال کم نخواهم گذاشت. من سعی می‌کنم به بیشتر شدن افتخارات رئال مادرید کمک کنم و از هر دقیقه و هر بازی نهایت لذت را ببرم.»

1937968

رئال مادرید بلینگام را در اختیار دارد. آیا او را در سطح امباپه یا هالند می‌بینید؟ «در حال حاضر، در سطح جهانی، نمی‌دانم کسی را بالاتر از بلینگام داریم یا نه. همه ما در هر بازی می‌بینیم که او چه توانایی‌هایی دارد. امیدوارم همینطور ادامه دهد چون او پسری است بسیار بالغ و با افکار روشن. نه تنها باید ارزش او را به خاطر گل‌هایش در نظر بگیریم، بلکه باید کارهای دفاعی که انجام می‌دهد را نیز در نظر بگیریم. بلینگام دوران پرافتخار و بزرگی را در رئال مادرید رقم خواهد زد.»