طرفداری | در حالی که آلفونسو دیویس در آستانه تمدید قراردادش با بایرن مونیخ قرار داشت اما با اخراج حسن صالح حمیدزیچ از سمت مدیریت ورزشی، مذاکرات بین بازیکن و باشگاه متوقف شده و تاکنون نیز به نظر نمی‌رسد این شرایط تغییری کرده باشد.

با این حال چنین وضعیتی باعث شده گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده این مدافع چپ کانادایی و 22 ساله به وجود بیاید و گفته می‌شود رئال مادرید علاقه زیادی به او دارد. در این بین نیز صحبت‌های ایجنت دیویس باعث شده بیش از پیش به این شایعات، دامن زده شود.

بیش‌تر بخوانید:

  • محتمل بودن انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید در تابستان سال آینده

  • ایجنت آلفونسو دیویس: علاقه رئال مادرید؟ تیم های زیادی خواهان جذب یکی از بهترین مدافعان چپ دنیا هستند

اکنون به گزارش بیلد؛ سران بایرن مونیخ از اظهارات ندال هوزه ایجنت آلفونسو دیویس مقابل رسانه‌ها که مدام درباره احتمال انتقال این بازیکن به رئال مادرید صحبت می‌کند، بسیار خشمگین هستند. حال باید آیا مدیران بایرن به این صحبت‌ها در آینده واکنشی نشان می‌دهند یا خیر. گفتنی است دیویس تا سال 2025 با بایرن قرارداد دارد و از تابستان آینده وارد آخرین سال قراردادش با این باشگاه خواهد شد.

بایرن مونیخ مصمم به تمدید قرارداد آلفونسو دیویس

در ادامه گزارش بیلد، بایرن مونیخ نه تنها به خاطر اینکه آلفونسو دیویس بهترین بازیکن فعلی در پست بازی‌اش است بلکه به خاطر دلایل بازاریابی به خصوص با توجه به برگزاری جام جهانی 2026 در کشورهای کانادا، آمریکا و مکزیک، حضور دیویس برای‌شان بسیار اهمیت دارد. همچنین این بازیکن در رختکن بایرن نیز بسیار محبوبیت دارد و دوستی او با جمال موسیالا، می‌تواند یک فاکتور مهم برای ماندن دیویس در مونیخ باشد.