لوکیتا به طور واضح بیان کرد که نیاز به دقایق بیش تری برای بازی کردن دارد

لوکا مودریچ در حال سپری کردن وضعیت جدیدی در رئال مادرید است.

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، لوکا مودریچ که همواره در سالیان اخیر یک مهره بدون جانشین در ترکیب رئال مادرید بوده، در فصل جاری شرایط جدیدی را تجربه می کند و آن نیمکت نشینی در اکثر بازی ها است. با توجه به تعدد هافبک های جوان در رئال مادرید و در کنار آن افزایش سن مودریچ، طبیعی است که او به مانند گذشته جزو 11 نفر ابتدایی کهکشانی ها نباشد، اما لوکیتا معتقد است که هم چنان در 38 سالگی توانایی بازی کردن به صورت مداوم و فشرده را دارد. لوکا مودریچ که اکنون در اردوی کرواسی برای انجام دیدارهای ملی به سر می برد، در مصاحبه خود از نیازش به بیش تر بازی کردن در رئال مادرید گفت. صحبت های مودریچ را در ادامه می خوانید.

اوضاع در رئال مادرید؟ خب، وضعیت جدیدی است که زیاد و آن قدری که می خواهم بازی نکنم. می دانید که من همیشه می خواهم بازی کنم؛ نمی خواهم استراحت داشته باشم، نمی خواهم به تعطیلات بروم، فقط می خواهم بازی کنم و عاشق این کارم.

من نمی خواهم بیرون از ترکیب باشم... فقط می خواهم در صورت لزوم حتی هر 3 روز یک بار بازی کنم؛ زیرا از لحاظ بدنی احساس خوبی دارم و می توانم این کار را انجام دهم. هر چه برای من رخ داده یک پروسه طبیعی است و بنابراین آن را به سادگی می پذیرم. باید از لحاظ ذهنی برای این وضعیت آماده باشم؛ آن را بپذیرم و ادامه دهم.