به گزارش "ورزش سه"، دخیا در تابستان امسال یونایتد را ترک کرد. این جدایی کم و بیش با سردی اتفاق افتاد چرا که باشگاه منچستر از عملکرد دروازه بان باسابقه اش راضی نبود و قرارداد این بازیکن را تمدید نکرد و به جای آن تصمیم گرفت تا آندره اونانا را از اینتر به اولترافورد بیاورد.

اما اوضاع برای اونانا در تیم یونایتد خوب پیش نرفت و او با اشتباهات متعدد در تقریبا همه بازی ها، یکی از دلایل قرار گرفتن یونایتد در جایگاه دهم جدول لیگ برتر است. این انتقال به قدری تا به این جای کار ضعیف و ناموفق بوده است که بحث های بسیاری مبنی بر اینکه بهتر بود تا منچستر داوید دخیا را نگه دارد در بین کارشناسان فوتبال مثل یان رایت مطرح شد. اوضاع تا جایی پیش رفت که هواداران این تیم به تمسخر گفتند که هرچه سریعتر باید دخیا به منچستر برگردد.

دخیا روز گذشته به تماشای بازی فوتبال زنان یونایتد و پاری سن ژرمن رفت و شب هم کنار هم تیمی سابقش، رگیلون حضور پیدا کرد و عکسی در اینستاگرام با او منتشر کرد. زیر این عکس هوادران یونایتد دست از مسخره کردن اوضاع باشگاه بر نداشتند.
یکی گفت: "دخیا واقعاً می خواست بماند و منتظر قرارداد بود."
دیگری اضافه کرد: "احتمالا رگیلون رفته تا التماس کند که به تیم برگردد."
نفر سوم به شوخی گفت: "جدیدا از وقتی که در تیم بود هم بیشتر در شهر منچستر حضور دارد."

رگیلون در حال حاضر در حال بهبودی از مصدومیت عضلانی است و گفته می شود دیروز در یک بازی دوستانه پشت درهای بسته مقابل بارنزلی کامل بازی کرده است.