به گزارش "ورزش سه"، اشرف حکیمی، ستاره و مدافع راست پاری سن ژرمن تابستان سال گذشته اینتر را تنها بعد از یک سال ترک کرده و راهی پاریس و لیگ فرانسه شد. حالا او درباره اولین فصل حضورش در پاری سن ژرمن صحبت کرده و مدعی شد هنوز حذف از لیگ قهرمانان و شکست دراماتیک برابر رئال مادرید را فراموش نکرده است.

اشرف حکیمی گفت: "فصل آسانی نداشتیم، زیرا هدف ما این بود که تا جایی که ممکن است پیش رفته و برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان مبارزه برویم. اما این فصل اول حضور ما در پاری سن ژرمن بوده و بازیکنان جدید زیادی به این تیم ملحق شده اند. من و دیگر بازیکنان به مدتی نیاز داشتیم تا با شرایط تیم جدید سازگار شده و متوجه شویم هر کدام از ما چگونه بازی می کنیم. 

پوشیدن پیراهن پاری سن ژرمن مسئولیت دارد و شما باید شجاعت خود را برای بازی در این تیم ثابت کنید. اما وقتی در کنار بازیکنان بزرگ بازی می‌کنید، پیشرفت کرده و در مسیر بهتری قرار می گیرید. صادقانه بگویم، هنوز هضم شکست در لیگ قهرمانان دشوار است. حتی این چند روز اخیر و وقتی بازی های لیگ قهرمانان را می بینیم، متوجه می شویم که در این تورنمنت حضور نداریم. ما فاصله زیادی با صعود به دور بعد نداشتیم و حقیقت این است که من این ناکامی را درک نمی کنم. حتی امروز هم وقتی به آن فکر می‌کنم همچنان نمی‌فهمم چطور اینگونه حذف شدیم.

آینده کیلیان امباپه؟ امیدوارم او اینجا بماند و خودش نیز این موضوع را می داند. اما خود کیلیان است که بسته به اتفاقات آینده برای دوران حرفه ای خود تصمیم می گیرد و من از امباپه تحت هر شرایطی حمایت خواهم کرد."