اولیور کان معتقد است بازیکنی که از وضعیتش ناراضی باشد، هر فصل 30 الی 40 گل به ثمر نمی رساند و لواندوفسکی در بایرن مونیخ خوشحال است.

اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ در مصاحبه با Sport1 در مورد نقل و انتقالات این باشگاه از جمله آینده روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از فابریتزیو رومانو، اولیور کان در مورد آینده روبرت لواندوفسکی گفت:

لواندوفسکی با ما قرارداد دارد. در حال حاضر در حال صحبت با هستیم و می خواهیم تا بیشترین زمان ممکن در بایرن مونیخ بماند. نارضایتی بازیکن؟ به من بازیکنی نشان دهید که ناراضی و ناراحت است و هنوز در هر فصل 30 الی 40 گل به ثمر می رساند. بازیکنان برتر گاهی به امتحان کردن چیزی دیگر فکر می کنند و متقاعد کردن آن ها زمان می برد. همچنین مسائل مالی نیز مطرح هستند و به عنوان یک باشگاه همچنین باید به این فکر کنید که چگونه وضعیت مالی را مدیریت کنید. ارلینگ هالند؟ فکر می کنم در نظر نگرفتن چنین مهاجم جوانی یعنی کارمان را به درستی انجام نمی دهیم. او مهاجمی فوق العاده و بازیکنی بسیار جالب برای آینده است اما خواسته های مالی او فراتر از حد تصور ماست.