به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی حال حاضر رم، بهترین دو سال دوران حرفه‌ای خود را با اینتر گذرانده بود تا وقتی که تصمیم به انتقال به چلسی گرفت، تصمیمی که فوراً از آن پشیمان شد و به صورت قرضی به اینتر برگشت. با این حال، زمانی که باشگاه اینتر در تلاش برای مذاکره برای انتقال دائمی او از چلسی بود، مشخص شد که لوکاکو در حال مذاکره با یوونتوس، رقیب اصلی این باشگاه، بوده است و این اتفاق باعث توقف مذاکرات شد.

او در نهایت به صورت قرضی به رم پیوست و در یک کنفرانس مطبوعاتی در فیفا دی، اعلام کرد که اگر مردم جزئیات ماجرا را بدانند، شوکه می‌شوند.

1939188

اینتر در ۲۹ اکتبر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا میزبان رم است. با وجود این اتفاقات به احتمال زیاد تنش زیادی در سکوها وجود خواهد داشت. گروه کوروا نورد از مدت‌ها قبل اعلام کرده است که به هواداران ۵۰ هزار سوت خواهد داد تا هر بار که لوکاکو صاحب توپ شود، صدایی کرکننده ایجاد کنند.

حالا و پس از مصاحبه روملو لوکاکو، مارکو فردیکو، رهبر همان گروه، امروز بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن وعده اتفاقات بیشتری را داد: «روملو لوکاکو، ای تفاله ننگین. برای ما مهم نیست که چه می‌گویی، ما به توجیه تو برای این اتفاقات علاقه‌ای نداریم. ما حتی نمی‌خواهیم صدای تو را بشنویم!! اگر جرئت داری (که ما شک داریم) به مه‌آتزا بیا. میلانو منتظر توست.»

1939189